Παιχνίδια μνήμης

Η ζωή και η μνήμη παίζουν παράξενα παιχνίδια
Ψαχουλεύοντας στο τελευταίο συρτάρι ανακάλυψα ένα ξεχασμένο κουτί παπουτσιών
Θυμήθηκα ότι το καταχώνιασα εκεί όταν πρωτομπήκαμε στο σπίτι μας . . . θέλοντας να το κρατήσω μακριά από αδιάκριτα βλέμματα , κρυφό από την τυχόν περιέργεια …
Έγκυος τότε στη δεύτερη κόρη μου, με την πρώτη να κάνει ατρόμητες απόπειρες να περπατήσει από τους 9 της μήνες ,  με κούτες κουτιά και σακούλες διάσπαρτα στο χώρο , προσπαθώντας απεγνωσμένα να τακτοποιήσω το χάος … το τελευταίο που μου έλειπε ήταν μια αναδρομή στο παρελθόν
Θυμάμαι όμως εντονότατα την ιεροτελεστία της τοποθέτησης του κουτιού στο βάθος του τελευταίου συρταριού, ένα τελευταίο χάδι και … επιστροφή στη ρουτίνα
Ο καιρός περνούσε, το κουτί ξεχάστηκε, ακόμα και η ύπαρξή του λησμονήθηκε … Είχα άλλωστε τόσα πολλά να κάνω !!!!
Κι όσα τα χρόνια περνούσαν , τόσο πιο απασχολημένη ήμουν , τόσες περισσότερες ευθύνες , υποχρεώσεις, χαρές , λύπες , έννοιες , τρεχάματα … μια τρίτη κόρη … που να βρεθεί καιρός για αναπολήσεις !!!!
Η ζωή μου περνούσε κι εγώ έτρεχα να προλάβω να τους ευχαριστήσω όλους, να δώσω ότι περισσότερο, ότι καλύτερο , όχι από το περίσσευμα , ούτε καν απ το απόθεμα απλά απ τον εαυτό μου …
Το κουτί των παπουτσιών στη θέση που ευλαβικά το τοποθέτησα τότε, λησμονημένο, να περιμένει καρτερικά τη στιγμή που όλο και ξεμάκραινε

Το χθεσινό σούρουπο  σαν ιεροτελεστία και πάλι , σαν φόρο τιμής στα χρόνια που έφυγαν ανεπιστρεπτί , με τρυφερότητα ανάλογη της τότε,  που αρχειοθετούσα πολύτιμα γράμματα , φωτογραφίες , στιγμές από την κοινή τότε ζωή … στην κορύφωση της εφηβείας , στα δειλά βήματα της σκληρής ενηλικίωσης …

Published in: on 29, Ιουνίου, 2007 at 09:33  2 Σχόλια  

The URI to TrackBack this entry is: https://didymina.wordpress.com/2007/06/29/%ce%a0%ce%b1%ce%b9%cf%87%ce%bd%ce%af%ce%b4%ce%b9%ce%b1-%ce%bc%ce%bd%ce%ae%ce%bc%ce%b7%cf%82/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 ΣχόλιαΣχολιάστε

  1. Συγκινητικό! Μου θύμισες το δικό μου δέσιμο με ορισμένα πράγματα.

  2. Είναι ανθρώπινο !!!


Σχολιάστε

