Αφιερωμένο εξαιρετικά !!!

Κανείς μας δεν μπορεί να δώσει κάτι που ΔΕΝ έχει
Για να σε ενοχλήσει η συνείδηση σου , είναι απαραίτητη η ύπαρξή της
Χρειάζεται μεγαλείο ψυχής τελικά για να μπορέσεις να πεις μια κουβέντα που δεν θα στάζει φαρμάκι
Απαιτείται ψυχικό απόθεμα για να καταπιείς το δηλητήριο , για να μην το στάξεις στην πληγή του συνανθρώπου σου
Δεν διαθέτουμε όλοι τις ίδιες αρετές
Δεν έχουμε όλοι μας τα ίδια χαρίσματα
Έχω μάθει στην μέχρι τώρα πορεία μου , να λειτουργώ με γνώμονα τη θετική σκέψη.
Θα συνεχίσω να είμαι απλά ο εαυτός μου
Αν αυτό δεν είναι αρεστό σε κάποιους , έχουν το αναφαίρετο δικαίωμα να  μην ασχολούνται μαζί μου. Δεν είναι υποχρεωτικό να συμφωνούμε ΟΛΟΙ με ΟΛΟΥΣ
Σαφέστατα υπάρχουν ορισμένοι στους οποίους η όποια παρουσία μου τους είναι απλά αδιάφορη . Ακόμα και η αδιαφορία μπορεί να εκληφθεί ως ενέργεια.
Γνωρίζω όμως ότι υπάρχουν και κάποιοι , ελάχιστοι, ίσως μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού (έκπληξη!) οι οποίοι διαβάζουν πίσω από τις γραμμένες ή ειπωμένες λέξεις.
Σημαντικό για μένα είναι να ξεχωρίζεις από το πλήθος θετικά
Δίχως προσποιήσεις , δίχως ειρωνείες και σαρκασμούς οι οποίοι το μόνο που καταφέρνουν είναι να καθιστούν ολοφάνερο αυτό που με περίσσια επιμέλεια προσπαθούν να κρατήσουν επτασφράγιστο μυστικό

Μπορείτε να βρείτε άλλο τόπο να αδειάσετε το αβάσταχτο φορτίο σας.

Καλή , ευχάριστη και δημιουργική μέρα να έχουμε

Παρασκευή και 13 άλλωστε σήμερα, οι βρικόλακες κυκλοφορούν ελεύθερα

Published in: on 13, Ιουλίου, 2007 at 07:38  2 Σχόλια  

The URI to TrackBack this entry is: https://didymina.wordpress.com/2007/07/13/13-07-2007-1040/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 ΣχόλιαΣχολιάστε

  1. Σέυχαριστώ

  2. elmelissa, Μου αρέσει να δίνω !!!


Σχολιάστε

