Απουσία

Η ξαφνική σιωπή και απουσία οφείλετε σε λόγους υγείας .
Όχι προσωπικούς, αλλά που με αγγίζουν βαθιά.
Αιφνίδια κατάρρευση της ήδη ευαίσθητης υγείας της μητέρας μου
Εισαγωγή στο νοσοκομείο
Ένα βήμα μπρος . . . και δυο πίσω !!!
Ένα φτιάχνει . . .  άλλο χαλάει !!!!
Προσπαθούν να ανακτήσουν τις ισορροπίες
Αγώνας δρόμου !!!
Αγωνία !!!
Ξενύχτια !!!
Στεναχώρια !!!
Τα κορίτσια μου –δυο από τα τρία – σε διακοπές
Η μία μαζί μου αλλά με επαγγελματικές υποχρεώσεις
Σκάντζα  βάρδια, να πάω σπίτι, να κάνω ένα αστραπιαίο ντους, να πάρω κάποια απαραίτητα, να βάλω πλυντήριο και με την ψυχή στο στόμα να επιστρέψω
Η μεγάλη συμπαραστέκεται τηλεφωνικά
– Θέλεις να επιστρέψω
– Όχι βέβαια, ξεκουράσου, δεν ξέρουμε ποια θα είναι η συνέχεια …

Την προηγούμενη Κυριακή επέστρεψε και η μικρή
Δεν της είχα πει τίποτε
Επέμενε να τη δει, δεν άντεξε για πολύ, συγκινήθηκε, πνίγηκε από το περιβάλλον, με την ανημποριά της μέχρι πρότινος αεικίνητης γιαγιάς …

Δευτέρα επέστρεψε και η μεγάλη
Ήμουν αναγκασμένη να γυρίσω στο γραφείο, η άδειά μου είχε λήξη
Ναι , ήμουν σε 10ήμερη άδεια την οποία πέρασα στα δωμάτια και τους διαδρόμους του νοσοκομείου!!!!
Από την προηγούμενη Δευτέρα λοιπόν κάνουμε 3 βάρδιες
Από μια μοιράζονται οι μεγάλες μέχρι το απογευματάκι, παράλληλα με τη δουλειά τους, εγώ μόνιμα την απογευματινή και βραδινή

Νοιώθω άσχημα που τα κορίτσια μοιράζονται την έννοια της αρρώστιας και του νοσοκομείου μαζί μου
Θα ήθελα να μπορούσαν να περάσουν ένα ακόμα ανέμελο καλοκαίρι, για όσο έχουν τη δυνατότητα, για όσο περισσότερο μπορώ να τους το παρέχω
Με μαλώνουν ότι είμαι υπερπροστατευτική και ευθυνομαζώχτρα
Ότι δεν έχω μάθει να μοιράζω αρμοδιότητες στη ζωή μου
Ισχύει αυτό, έχουν δίκαιο

Δεν θέλω να τις επιβαρύνω με προβλήματα
Πιστεύω και ελπίζω να το ξεπεράσουμε σύντομα
Να επανέλθουμε στην προτέρα κατάσταση

Published in: on 26, Ιουλίου, 2007 at 20:39  29 Σχόλια  

The URI to TrackBack this entry is: https://didymina.wordpress.com/2007/07/26/26-07-2007/trackback/

RSS feed for comments on this post.

29 ΣχόλιαΣχολιάστε

  1. Οτι καλυτερο ευχομαι..

  2. στην προτέρα? ουαου
    ενας νεος μπαμπινιωτης γεννιεται!

  3. Πόσο σε καταλαβαίνω! Δεν υπάρχει χειρότερο να βγάζεις την άδεια σε νοσοκομεία και ιδιαίτερα για τη μαμά. Τα ίδια μου έτυχαν το 1997, 20 ημέρες τις έβγαλα στο Γεννηματάς.
    Για τα κορίτσια σου όμως, επίτρεψέ μου να διαφωνήσω. Μαζί ζείτε, μαζί μοιράζεσθε τις χαρές, γιατί όχι και τις ευθύνες? Γιαγιά τους είναι και την αγαπούν, γιατί να μην της συμπαραστέκονται? Ας μάθουν να θυσιάζουν το κέφι τους απο τώρα, αντί να στέκονται παραμερισμένες και εσύ να τρώς όλο το φορτίο.

  4. Χαρά, εύχομαι να πάνε όλα καλά με την υγεία της μητέρας σου και πολύ σύντομα να επιστρέψει μαζί σας στο σπίτι.
    Όλο αυτό δεν μπορείς να το περνάς μόνη.
    Δέξου τη βοήθεια των δικών σου ανθρώπων.
    Καλή δύναμη και κουράγιο.

  5. Εύχομαι ολόψυχα να γίνει καλά η μητέρα σου.
    Με το να προσπαθείς να παίρνεις όλες τις ευθύνες πάνω σου, αφαιρείς από τις κόρες σου το δικαίωμα να βοηθήσουν όσο μπορούν τη στιγμή που το νιώθουν και το θέλουν. Καλά κουράγια.

  6. Ολόψυχα εύχομαι περαστικά.
    Τα κορίτσια σου το ξερουν καλά, οικογένεια σημαίνει μαζί, αυτό κάνουν και είναι υπέροχο.

  7. Ελπίζω να περάσει η μπόρα γρήγορα και όλα να πάνε καλά. (Κι εγώ έτρεχα αυτές τις ημέρες με παρόμοιες καταστάσεις, οπότε σε καταλαβαίνω απόλυτα).

  8. Δεν μπορώ να ξέρω πόσο δύσκολη είναι η κατάσταση της μητέρας σου. Φαντάζομαι, πολύ δύσκολη, πάρα πολύ δύσκολη. Μα έχεις παιδιά, έχω κι εγώ – μικρά ακόμα. Και είναι όχι μόνο παρηγόρια αλλά και ζωή. Για μια τέτοια στιγμή σου εύχομαι τα πράγματα να έχουν την καλύτερη δυνατή έκβαση, την έκβαση που πρέπει. Είσαι μ΄να και καταλαβαίνεις περισσότερα.

    Σου αφιερώνω ένα από τα τραγούδια που σημάδεψαν τη ζωή μου, έιναι το

    Rua da bella vista

    Μουσική, Στίχοι: Θανάσης Παπακωνσταντίνου

    Τραγούδι: Σωκράτης Μάλαμας

    Μια νύχτα καλοκαιρινή, υγρή στη Λισσαβόνα,

    ονειροπόλος ποιητής χαϊδεύει τη σιωπή·

    -ο φόρος της διάνοιας πληρώνεται μ’ αγρύπνια-

    αγρίμι είναι που κρύβεται σε σώμα λογιστή.

    Απ’ τ’ ανοιχτό παράθυρο κοιτά τους άδειους δρόμους.

    Τη μέρα ειν’ ένα τίποτα. Το βράδυ ειν’ «εγώ»,

    που κάθεται καρτερικά στην έρημη αποβάθρα,

    να πάρει την κλινάμαξα που πάει στην άβυσσο.

    Ανακαλεί τη θλίψη του, την αστραπή της γνώσης,

    για κάθε του παρόρμηση που άφησε κρυφή

    κι απ’ το βιβλίο του Ιώβ χειροκροτά τη φράση:

    «Κουράστηκε η ψυχή μου απ’ τη ζωή».

    Γλυκά θ’ ανοίξει η κλειδαριά της πόρτας για το Σύμπαν,

    ο υπάλληλος Πεσόα θ’ αφήσει τις σκιές

    και μένα, που ξαγρύπνησα, με πιάνει η ανησυχία,

    αν είναι οι αναμνήσεις μου ψεύτικες ή σωστές.

    Δίσκος «Αγρύπνια» του Θανάση Παπακωνσταντίνου

    Και για την αντιγραφή

    cogito

    Τα σέβη μου

    Υ.Γ. Τους Λύκους δεν τους εννοώ έτσι όπως νομίζεις. Δες το λίγο πιο ανοιχτά το θέμα, αν έχεις το χρόνο … (τι σου λέω τώρα, ε;…)

  9. Κουράγιο και περαστικά στην μητέρα σου μέσα απο την καρδιά μου…Καλημέρα 🙂

  10. Εύχομαι το καλύτερο να σε συντροφεύει αυτές τις δύσκολες ώρες. Σίγουρα τα πράγματα θα αλλάξουν. Κάθε αλλαγή όσο επώδυνη κι αν είναι (γιατί οι αλλαγές πάντα κρύβουν πόνο), θα είναι για καλό.
    Μη νιώθεις άσχημα για τα παιδιά. Αν θέλουν να βρίσκονται εκεί, είναι γιατί κι αυτά μια δική τους βαθύτερη ανάγκη καλύπτουν.
    Όλα θα πάνε έτσι όπως πρέπει. Μην ανησυχείς.
    Να φροντίζεις τον εαυτό σου όσο μπορείς αυτές τις δύσκολες ημέρες.
    Την καλημέρα μου σε σένα κι αυτούς που αγαπάς!

  11. Το 10 σχόλιο είναι από εμένα» Ελένη Γ».

  12. εύχομαι να πάνε τα πράγματα όσο καλύτερα γίνεται

  13. Θα συμφωνήσω με τη Μαρίνα. Ξ¨ερεις πόσα μπορούν να «μάθουν» με την παρουσία τους σε χώρο τόσο δύσκολο όπωψς αυτόν του νοσοκομείου; Η ψυχή χρειάζεται τα δύσκολα, τα εμπόδια, έχει ανάγκη να χαμηλώνει, να ξεπλένεταια πο΄τους εγωισμούς και τα ανέμελα καλοκαίρια. Τι να κάνεις δέκξα ανέμελα καλοκαίρια, αν δεν είναι και η ψυχή σου ανέμελη; Εύχομαι ο Θεός να σας δίνει δύναμη να αντέχετε σε όσα θα έρχονται. Σε ευχαριστώ για το πέρασμά σου από το ιστολόγιό μου

  14. Θα συμφωνήσω με τη Μαρίνα. Ξ¨ερεις πόσα μπορούν να «μάθουν» με την παρουσία τους σε χώρο τόσο δύσκολο όπωψς αυτόν του νοσοκομείου; Η ψυχή χρειάζεται τα δύσκολα, τα εμπόδια, έχει ανάγκη να χαμηλώνει, να ξεπλένεται από τους εγωισμούς και τα ανέμελα καλοκαίρια. Τι να κάνεις δέκα ανέμελα καλοκαίρια, αν δεν είναι και η ψυχή σου ανέμελη; Εύχομαι ο Θεός να σας δίνει δύναμη να αντέχετε σε όσα θα έρχονται. Σε ευχαριστώ για το πέρασμά σου από το ιστολόγιό μου

  15. Χαρά και didimyna σε ανακάλυψα σήμερα που σχολίασες στο blog μου. Δεν έχω προλάβει ακόμα να σε διαβάσω, αλλά μου αρέσει πως έχεις φτιάξει το θέμα MistyLook. Φοβερή η φωτό που έχεις βάλει. Σε βάζω λινκ και θα ξανάρθω να ερευνήσω περαιτέρω…

  16. καλό κουράγιο με τα ζόρια που περνάς. είναι μέσα στη ζωή…

  17. Καλημέρα
    είναι συχνό το φαινόμενο να παίζουμε μεταξύ μας οι bloggers για να γνωριστούμε καλύτερα και για να μοιραστούμε όσα σκεφτόμαστε. Υπάρχει μια πρόσκληση για σένα στο blog μου και ελπίζω να ανταποκριθείς.
    http://lostmymind.pblogs.gr/2007/07/synehizontas-to-paihnidi.html

  18. Θα πάνε όλα καλά!
    Τις καλύτερς ευχές μου.

  19. Καλό κουράγιο και δύναμη, όλα καλά θα πάνε.
    Συγνώμη για το προηγούμενο σχόλιο μου ίσως να μην έπρεπε να το βάλω σε αυτό το post σου αλλά δεν είχα προλάβει να το διαβάσω, τώρα το διάβασα και ένιωσα λίγο άσχημα με αυτή μου τη κίνηση. Καλό βράδυ να έχεις και συγνώμη και πάλι.

  20. Είδα χαρά στον περίεργο και ήρθα! Βρήκα δύσκολες στιγμές και τσάκισα!
    Εύχομαι Χαρά μου, να γίνει γρήγορα καλά η μαμά σου!
    Σε καταλαβαίνω πως νιώθεις για τα κορίτσια σου, μα όσο μπορείς, άστα να βοηθούν και να δείχνουν την αγάπη τους στη γιαγιά, όταν εκείνα το μπορούν και το θέλουν.
    Δύσκολο να σε καταλάβουν κι ας βοηθούν! Συχρόνως υποφέρουν και πονούν και για κείνη, αλλά και για σένα!
    Κουράγιο Χαρά μου, κι όλα θα γίνουν όπως πρώτα!

  21. Καλή σου μέρα Χαρά. Εύχομαι να βρεις τις δυνάμεις να αντιμετωπίσεις τη δυσκολία και το κουράγιο, που φαίνεται ότι έχεις, να βλέπεις πίσω από τα γεγονότα και να ψάχνεις την ουσία. Καλή δύναμη!!!

  22. Καλημέρα και καλό μήνα Χαρά μου!
    Εύχομαι τα πράγματα να πηγαίνουν καλύτερα από εδώ και πέρα για όλους σας. Αν έχεις προσωπικό mail και θέλεις, στείλτο μου στο g_helen1@yahoo.gr κάτι θέλω να σου στείλω…
    Φιλάκια!

  23. Καλή σου μέρα και καλό μήνα κι από εδώ! Εύχομαι όλες οι δυσκολίες να ξεπεραστούν το συντομότερο, Χαρά. Όπως είπες και σε μένα, ας είναι αυτός ο μήνας καλύτερος απ’ τον προηγούμενο. Φιλιά πολλά

  24. Απ οτι διαβάζω, το θέμα που έθιξα κι εγω πρόσφατα, αυτο των ευθυνών, σε εχει απασχολήσει και σενα.
    Απο διαφορετική σκοπιά ίσως αλλα η διελκυστίνδα παλεύει μεσα σου.
    Θα τη βρείς την άκρη, θα τη βρούμε όλοι μαζί.
    Καλό σου απόγευμα 🙂

  25. Eιναι μιά εμπειρία ζωής καί αυτό πού περνάς.Τό έχω ζήσει αλλά γιά σένα εύχομαι τά καλύτερα!!! Καλό Μήνα καί νά είσαι καλά!!

  26. Ότι κι αν πω …
    Όπως κι αν το γράψω …
    Οι λέξεις είναι λίγες για να εκφράσουν το ΜΕΓΑΛΟ μου ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όλους και στον καθένα απο σας ξεχωριστά
    @μαρια νικολαου
    @mogwai
    @Marina
    @ Bitter-sweet Cinammon
    @darkenlight
    @logiatouaera
    @Me:moir
    @cogito
    @LOCKHEART
    @Ελένη Γ.
    @Νίκο Διακογιάννη
    @coolplatanos
    @terero
    @marado
    @ελπίδα
    @onisimos
    @thalassaki
    @tzonakos
    Ενα πολύ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  27. @benentix : ανέβηκαν σχεδόν ταυτόχρονα τα post, σε ευχαριστώ

  28. Θέλω κατ’αρχήν να σε ευχαριστήσω για την επίσκεψή σου και το ευγενικό σου σχόλιο στο μπλόγκ μου, να σου ευχηθώ καλό μήνα Αύγουστο και με όλη την δύναμη της ψυχής μου να ευχηθώ να πάνε όλα καλά και σύντομα να είναι και πάλι όλα καλά…
    Καλή δύναμη και καλή συνέχεια στο καλοκαίρι σου….

  29. Σε ευχαριστώ, προφανώς οι ευχές όλων σας βοήθησαν !!!


Σχολιάστε

