Τέλος καλό, όλα καλά !!!!

ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΜΟΥ
ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ
ΒΓΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΡΩΣΗ (ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΣ)
ΘΕΛΟΥΜΕ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΜΕ
ΝΑ ΞΑΝΑΒΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΜΑΣ
ΑΛΛΑ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΠΙΤΙ
ΚΑΙ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ!!!!!!!!

Published in: on 1, Αύγουστος, 2007 at 17:40  15 Σχόλια  

The URI to TrackBack this entry is: https://didymina.wordpress.com/2007/08/01/01-08/trackback/

RSS feed for comments on this post.

15 ΣχόλιαΣχολιάστε

  1. ΜΠΡΑΒΟ!!!! ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ , ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ !!!!!!!

    ΜΠΡΑΒΟ…..ΕΤΣΙ..

    Η ΧΑΡΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΧΑΡΑ ΜΟΥ!!!

  2. Χαιρομαι που ειναι ολα καλα…Ευχομαι οικογενειακως να ειστε παντα καλα και να αντιμετωπιζεται τις δυσκολιες..
    Καλημερα!!

  3. Καλή επάνοδο στους οικείους ρυθμούς σας! Και περαστικά κι αγύριστα…

  4. Στις δύσκολες στιγμές τις ζωής μας, όπου η υγεία μας κλονίζεται και τα όριά μας δοκιμάζονται, εκείνες τις στιγμές τυχαίνει να γνωρίσεις ως από μηχανής θεούς ανθρώπους που θα σου απαλύνουν τον πόνο μ’ένα χάδι, ένα βλέμμα, ακόμα και χωρίς να κάνουν ή να πουν τίποτα…αρκεί η παρουσία τους, η αύρα τους…ο πόνος και η αδυναμία ενώνουν τους ανθρώπους, περισσότερο από τις μικρές στιγμές ευτυχίας, γιατί άραγε? Σήμερα κλείνω κι εγώ μία εβδομάδα που χειρουργήθηκα…και «δόξα τω θεώ» όλα πήγαν καλά…η αίσθηση που μου έμεινε από τη νάρκωση…δεν μπόρουσα ν’ ανασάνω τη ζωή…δεν ήθελα μάλλον να επιστρέψω…κι όμως είμαι εδώ και χαίρομαι που σας ξαναβλέπω και σας ξαναμιλάω!
    συγκινημένη κάθε φορά που ανοίγω τα μάτια μου και αντικρίζω τους ανθρώπους, τη Ζωή…λυπάμαι μόνο που δεν προλαβαίνω να πω και να δείξω σε κάποιους πόσο πολύ τους αγαπώ…και αύριο ίσως να μην υπάρχουν εκείνοι ή εγώ…
    Χαρά μου να είστε όλοι σας πάντα γεροί και δυνατοί…ΥΓΕΙΑ σ’όλον τον κόσμο…

  5. Δες κάτι στο blog μου για σένα…
    Να περνάς όμορφα!

  6. Lockheart : Τα σέβη μου, να είμαι όνομα και πράμα? Ευχαριστώ!

    Ελευθερία : Η ισχύς εν τη ενώση , 🙂 Ευχαριστώ

    Φωτεινή : Χαίρομαι που νίκησε η δίψα για ζωή, Χαίρομαι που είσαι ξανά κοντά σε ανθρώπους, Αυτοί που εισπράτουν την αγάπη μας το γνωρίζουν , έστω και αν δεν το εκφράζουμε με λόγια, αρκεί το βλέμμα τις περισσότερες φορές , μια χειρονομία … Να είναι όλα περαστικά Φωτεινή, να εισαι καλά και να μας φωτίζεις με την αγάπη σου

    Ελένη Γ. : Ευχαριστώ , αλλα ποιό είναι το blog σου?

  7. coolplatanos : Μακάρι , σε ευχαριστώ

  8. Την καλημέρα μου και από εδώ. Περαστικά να ευχηθώ. Διάβασα τα τελευταία κείμενα. Όμορφα. Να είσαι καλά. Και να χαμογελάς. Είναι το καλύτερο αντίδοτο στις αναποδιές της ζωής. Φιλιά πολλά!!!

  9. morfeas : Σε ευχαριστώ, σε πείσμα όλων αυτο κάνω, χαμογελάω και ανησυχούν όσοι δεν εχουν μάθει να αντικρύζουν χαμόγελα !!!

  10. Περαστικά και να είστε πάντα καλά!

  11. Anna : Σε ευχαριστώ

  12. Χαρά Καλημέρα!!!

    Πολύ χαίρομαι που εν τέλει όλα πήγαν κατ’ευχήν.
    Καλή ξεκούραση σε εσάς και καλή ανάρρωση στη μητέρα σου.
    Σιγά-σιγά όλοι θα βρείτε τους καθημερινούς σας ρυθμούς κι όλα θα πάνε καλύτερα.

    Καλή σας μέρα!

  13. Bitter-sweet Cinammon : Να είσαι καλά , σε ευχαριστώ, για ξεκούραση δεν το πολυβλέπω, αλλα χαλάλι της, να δυναμώσει και ολα θα γίνουν !! Την καλημέρα μου.

  14. Πολύ ευχάριστα τα νέα σου Χαρά! Αυτό είναι λοιπόν, με λίγη αισιοδοξία όλα γίνονται καλύτερα! Είμαι χαρούμενος να διαβάζω νέα σαν αυτά!

  15. darkenlight : Είμαι ακόμα πιο χαρούμενη όταν συμβαίνουν ευχάριστα πράγματα στον οποιονδήποτε, γνωστό ή άγνωστο! Σ’ευχαριστώ.


Σχολιάστε

