Θετική σκέψη

Τελικά είναι ότι σημαντικότερο …
Έχουμε τη δύναμη να μετατρέψουμε τις αρνητικές σκέψεις σε θετικές?

Η ερωτική επαφή δεν μπορεί και δεν πρέπει να προκαλεί τίποτα αρνητικό,
 είναι ο τρόπος για να εκφράσουμε όλα τα θετικά συναισθήματα
που μας διακατέχουν, δεν υπάρχει αρνητισμός και πόνος στο δόσιμο,
είναι κάτι που το θέλεις, μοιράζεσαι στιγμές ανεπανάληπτες ,
μοναδικές …
είναι ένωση … δεν είναι πράξη αλλά τελετουργία …
Μπορούμε ακόμα και τα αρνητικά συναισθήματα να τα αξιοποιήσουμε
 θετικά φτάνει να αποβάλουμε τον εγωισμό και την κτητικότατα …
Το σπίτι μου
Το αυτοκίνητό μου
Το παιδί μου
Ο σύντροφος μου
Αυτό το ΜΟΥ είναι που κάνει τη διαφορά
Τίποτα απολύτως δεν είναι δικό ΜΟΥ, εκτός από το σώμα
και την ψυχή μου, αυτά είναι τα μόνα που μου ανήκουν
πραγματικά και αποκλειστικά, όλα τα υπόλοιπα τα μοιραζόμαστε
 Είναι όμορφο να μοιράζεσαι … σκέψεις, απόψεις,
 συναισθήματα και η αγάπη όπως και ο έρωτας ταιριάζει
σε όσους έχουν περίσσευμα ψυχής, δεν το αντέχουν οι μίζεροι

Published in: on 14, Αύγουστος, 2007 at 07:28  21 Σχόλια  

The URI to TrackBack this entry is: https://didymina.wordpress.com/2007/08/14/14-08/trackback/

RSS feed for comments on this post.

21 ΣχόλιαΣχολιάστε

  1. Να ήξερες πόσο συμφωνώ μαζι σου. Πάντα έχω γνώμονα το καλό, το θετικό ακόμα και μέσα από τις άσχημες καταστάσεις. Αντικομφορμιστικά προσπαθώ σαν στο κυνήγι του Αγίου Δισκοπότηρου να βρω την άκρη του ουράνιου τόξου που θα με διώξει από την κτητικό εγωισμό (η γυναίκα μου, όνομα δεν έχει; κτλ), να με απομακρύνει από τον καταναλωτισμό της εποχής.

  2. η κτητικοτητα χαρακτηριζει ομως την φυση…
    εμεις απλα το εχουμε παρακανει…
    νομιζω δηλαδη!

    παντως συμφωνω και εγω με οτι λες!
    😉

  3. ο δείμος του πολίτη : Αυτή η κτητικότητα και η κατηγοριοποίηση είναι η τροχοπέδη μας για το οτιδήποτε. Πόσος αγώνας όμως απαιτείται για να ξεριζωθούν πάγιες αντιλήψεις που κυριαρχούν?

    Βασιλική : Θα διαφωνήσω μαζί σου ως προς την κτητικότητα της Φύσης , θάθελες να μου διευκρινίσεις τι εννοεί? ίσως εγω να μην το αντιλαμβάνομαι κατα τον ίδιο τρόπο.

  4. απλα δεν νομιζω οτι ουτε η κτητικοτητα, ουτε ο εγωισμος ειναι αρνητικα… ολα χρειαζονται απλα πρεπει να χρησιμοποιουνται με μετρο… και η φυση εχει αυτο το μετρο…
    εμπεριεχει ολα τα στοιχεια της ζωης… εμεις τα «φουσκωνουμε» ή το αντιθετο…

    ισως και παλι να μην καταλαβα καλα τι ηθελες να πεις…
    αν ειναι ετσι να με συμπαθας…

  5. λίγο πολύ ανθρώπινο χαρακτηριστικό η κτητικότητα… Στο μέτρο όλα είναι σωστά οπως λες Βασιλική!

    Ομως η θετική σκέψη…ααα!! το θέμα μου να σαι καλά didymina!!! Δεν ειναι μονο στον ερωτα και δεν είναι μονο στο μοίρασμα και στο δόσιμο … Θετικά σκέφτεσαι , θετικά λαμβάνεις!! σε ολους τους τομείς. Δειτε γύρω μας , ποσοι μίζεροι κακομοιριδες που ολημερις γκρινιάζουν για κατι!! μα κάτι….!!!! Και αν το δεις ψυχραιμα ουσιαστικά δεν εχουν λόγο και ολες οι αναποδιες τους ερχονται σαν μαθημα απο το συμπαν μπας και ΠΑΨΟΥΝ …αυτοι ομως συνεχίζουν. Γκρινια καντήφλα και μιζέρια…
    Θα ψάξω να βρώ και μια επιστημονικη ερευνα για το νερό που εχει ο οργανισμός μας και πως διαφοροποιείται αναλογως τη διάθεσή μας…Ιαπωνας την έκανε!! αν μη τι αλλο θα χαμογελάσετε…

    keep on…thinking possitive!! 🙂

  6. Θα συμφωνήσω πως η κτητικότητα είναι ανθρώπινο χαρακτηριστικό και αυτό όμως έχει τα μέτρα, τα σταθμά του και τα όριά του. Προσωπικά μου αρέσει να ακούω να με αποκαλούν «κορίτσι μου – κοπελιά μου – γυναίκα μου» όταν υπάρχει νόημα σε αυτό το «μου»! Εγώ αφήνομαι να ανήκω εκεί που θέλω κι αφού είναι επιλογή μου η κτητικότητα δεν με χαλάει.
    Το παιδί μου, ναι δικό μου είναι, εγώ πονάω, εγώ λαχταρώ κι εγώ είμαι που θα λέω αυτό το παιδί «μου». Η όλη υπόθεση είναι αυτό το «μου» να μην καταντήσει τροχοπέδη για τα όνειρα και τα φτερά της ψυχής του παιδιού, όπως δυστυχώς έχω πολλά τέτοια παραδείγματα.
    Όσο για τη θετική σκέψη εκεί κι αν συμφωνήσω…. Πρέπει να μην το ξεχνάμε ποτέ, έστω κι αν καμιά φορά αργεί, λειτουργεί και πρέπει εμείς να καταφέρνουμε να την τροφοδοτούμε με ενέργεια όσο κι αν πιστεύουμε πως δεν είναι εφικτό.
    Χαμόγελο, όσο κι αν είναι δύσκολες οι καταστάσεις.
    Ο καιρός έχει πάντα γυρίσματα…

  7. What

  8. Βασιλική : το οτι γεννιόμαστε και πεθαίνουμε γυμνοί , θεωρώ οτι είναι η επεξήγηση όλων !! Καλημέρα

    [αναπνοή] : Στα πάντα θετική σκέψη , σωστά ! Δεν αντέχω τους λίγους και τους μίζερους στο οτιδήποε , ανθρώπους που κλαίν τη μοίρα τους νυχθημερόν και ξεχνάν να απολαμβάνουν όσα έχουν . Καλημέρα

    Μεριαμόν : Τα όποια όρια ο άνθρωπος απλά τα ξεπερνάει για να θέσει νέα κατά το δοκούν … Η κτητικότητα τις περισσότερες φορές λειτουργεί αρνητικά Στο μοίρασμα λοιπόν είναι κατα την ταπεινή μου άποψη το μυστικό, το μοίρασμα στο οτιδήποτε . Καλημέρα με χαμόγελο και θετική σκεψη !!!!

    darktemplar4 : What ever …

  9. καταρχήν λίγο πριν την ερωτική επαφή οι σκέψεις θα πρέπει να έχουν πάει περίπατο…, να μην υπάρχουν καν, να υπάρχουν μόνο τα σώματα. τότε όλα τα άλλα πάνε φυσικά…

  10. coolplatanos : το μυαλό δεν παύει στιγμή να λειτουργεί … σε κάθε κατάσταση με διαφορετικό τρόπο , αλλα πάντα λειτουργεί …

  11. Καλημέρα!

    Ο έρωτας σε όλες τις διαστάσεις και τις εκφάνσεις του είναι ότι πιο πολύτιμο μπορούμε να δώσουμε και να πάρουμε. Το να νοιαζόμαστε για κάποιον και να μοιραζόμαστε το πνεύμα και το κορμί μας είναι ό, τι πιο σημαντικό έχουμε. Να αφήνουμε τον άλλο να μας πλησιάζει… Σκεφτείτε το…

    Ως εκ τούτου ο εγωισμός και η κτητικότητα δεν έχουν χώρο στον έρωτα. Δεν μπορείς να βάζεις τον εαυτό σου πάνω από τον άλλο. Δεν αγαπάς γι’ αυτό. Αγαπάς γιατί θες να βλέπεις το χαμόγελο στο πρόσωπο του άλλου. Αυτή είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή…

  12. morfeas : Έτσι ακριβώς εχουν τα πράγματα … Συμφωνώ απόλυτα. Τα σέβη μου

  13. AYTO TO «MOY» EINAI ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

  14. μαρια νικολαου : ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ για αρχή , αυτό ακριβώς πρεσβεύω και εγώ, η κτητικότητα είναι η καταστροφή μας .

  15. Δυστηχώς αυτό το ΜΟΥ έχει καταστρέψει σχέσεις κάθε επιπέδου…τίποτα δεν μας ανήκει, ακόμα και το σώμα θα το αποχωρηστούμε κάποια στιγμή πόσο μάλλον υλικά αγαθά και ανθρώπους.. Τα φιλιά μου.

  16. LOCKHEART : Συμφωνούμε !!! την καλημέρα μου

  17. Είπα να αναποδώσω την επίσκεψη γλυκιά μου διδυμίνα!
    Όσο για τη θλίψη είναι κι αυτή ένα συναίσθημα που θέλει το χώρο του και το χρόνο του να εκδηλωθεί και να παραδώσει τη σκυτάλη σε ίσως , θετικότερα συναισθήματα. Χάρηκα πολύ που συναντηθήκαμε και ομολογώ πως το blog σου με ξάφνιασε ευχάριστα. Το Σ/Κ θα του δώσω όλη την προσοχή που του αξίζει. (σημ. Να αναφέρω ό,τι είμαι διδυμίνα;) Εις το επανειδίν!!!

  18. to aeriko : Σ΄ευχαριστώ για την επίσεψη αβροφροσύνης , όπως και για τα καλά σου λόγια , θα μπορούσα άραγε να έχω κάτι λιγότερο καλό απο μια διδυμίνα? Κόπιασε όποτε έχεις διάθεση , κερνάμε και βανίλια με παγωμένο γάργαρο νεράκι 😉

  19. Kαλημέρα ,

    Πρώτη φορά στην γειτονιά σου … και ανάσες δροσιάς χαρίζουν τα γραπτά σου … να’σαι καλά …

    Γιάννης

  20. Και μερικές φορές ούτε το κορμί, ούτε καν η ψυχή δεν μας ανήκουν γιατί ανήκουν σε άλλους.. κι εμείς δεν τα ελέγχουμε.. Καλώς σε βρήκα!

  21. giannis : όμορφο ποιηματάκι σκάρωσες , σ’ευχαριστώ, κόπιασε, κερνάμε καφεδάκι και βανίλια με παγωμένο νεράκι !

    sunshine : Καλώς όρισες , αν επιλέξουμε να τα δώσουμε χάρισμα , τότε … επιλέγουμε με ιδιαίτερα μεγάλη προσοχή τον αποδέκτη .


Σχολιάστε

