ο γερο-γαϊδαράκος

Μια παλιά μπαλάντα του αγαπημένου μου Κώστα Χατζή,
Επίκαιρη ίσως όσο ποτέ άλλοτε

Κλαίει ο γερο-γαϊδαράκος
Με παράπονο πολύ
Γιατί Άνθρωπο τον είπαν
Κι είν΄μεγάλη προσβολή
Στα βαθιά τα γηρατειά του
Άνθρωπο να τον επούνε
Πως τη λεν’ τέτοια κουβέντα
Δίχως να τον λυπηθούνε
Κλαίει ο γερο-γαϊδαράκος
Με παράπονο πολύ
Λέει μεσ’ τ’ αναφιλητά του
Με σπαρακτική φωνή

Άνθρωπος εγώ δεν είμαι
Και μπορώ να τα’ αποδείξω
Αντικλείδια εγώ δεν φτιάχνω
Δεν μπορώ να διαρρήξω
Τα παιδιά μου δεν τα δέρνω
Δεν μισώ
Δεν κοροϊδεύω
Δεν μετέχω σε απάτες
Δεν σκοτώνω
Δεν ληστεύω
Εγώ δεν κάνω ατιμίες
Ούτε σαμποτάζ και φόνους
Στυγερές δολοφονίες
Δεν προδίδω εγώ τους νόμους

Όλ’ αυτά να τα σκεφτείτε
Γιατί λάθος έχει γίνει
Είμαι γνήσιο γαϊδούρι
Άνθρωπος δεν έχω γίνει

Δυστυχώς δεν θυμάμαι ποιος έγραψε τους στίχους και τη μουσική

Published in: on 18, Αύγουστος, 2007 at 20:01  11 Σχόλια  

The URI to TrackBack this entry is: https://didymina.wordpress.com/2007/08/18/18-08/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 ΣχόλιαΣχολιάστε

  1. Να είσαι καλά. Καπιος πρέπει να πάρει και το δικό μας το μέρος

  2. e-melissas : Την καλημέρα μου

  3. Άκουσα πολύ πρόσφατα το γιο Χατζή τον Αλέξανδρο να το τραγουδάει και χαμογέλασα..
    Ξέρεις, τις τελευταίες μέρες της ζωής της η μάνα μου μου πε μόνο το παρακάτω γελώντας:
    Ένας γάιδαρος δεμένος
    στο λιβάδι ξεχασμένος
    τα αυτιά του εκουνούσε
    το Θεό παρακαλούσε
    πάντα να ναι κει δεμένος
    στο λιβάδι ξεχασμένος..

    Εχθές συζητούσα με μια φίλη μου τι στην ευχή ήθελε μ αυτό να μου πει και γιατί εγώ έπιασα στον αέρα ότι κάτι πέρα από τη ζωή του όνου ήθελε να μου πει.. Και κοίτα σύμπτωση να βλέπω στο μπλογκ σου σήμερα ένα κείμενο με τη σύγκριση ζωής γαιδάρου και ανθρώπου..
    Την καλημέρα μου .. Τρεις κόρες και συ λοιπόν;..

  4. Apisteftos o Xatzis k akomi perissotero oi stixoi pou tragouda i apagelei. Oso gia to ti simainei anthropos etsi opos to xoume katantisei xilies fores gaidaros

  5. sunwing : ναι, 3 κόρες και είμαι ΤΡΙΣευτυχισμένη, μαζευτήκαν πολλοι γαϊδαροι συμπτωματικά στη ζωή σου το τελευταίο διάστημα μάλλον, δεν ξέρω αν αυτό είναι καλό ή κακό

    trying escape the truth : Ο Κώστας Χατζής έχει «γαλουχήσει» κατα κάποιο τρόπο , αρκετούς της δικής μου γενιάς και λίγο μεγαλύτερους. Εγω πάντως τον λάτρεψα .

  6. υπεροχο οσο και αληθινινό..
    Καλημερα και καλη βδομαδα να εχεις

  7. μαρια νικολαου : Ευχάριστη και δημιουργική να είναι για όλους !!! Την καλημέρα μου

  8. Αλήθειες που πονάνε …αλλά ο άνθρωπος δεν κοιτά και αγνοεί 🙂

  9. LOCKHEART : ΄Δυστυχώς έχεις δίκαιο

  10. Ωραίο και αυτό… Και μπορεί να μας διδάξει πολλά! Είμαστε προσβολή για τα γαϊδούρια… Ο κακός μας εαυτός μόνο, διότι έχουμε φοβερές δυνατότητες (για το καλό)…

  11. neerie : Απο δυνατότητες … άλλο τίποτα , για την χρήση τους όμως … Σπάνια σαν το τετράφυλο τριφύλι . Καλημέρα διδυμάκι 🙂


Σχολιάστε

