ΟΡΦΑΝΕΨΑ

ΠΕΜΠΤΗ  20  ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ  2007     ΩΡΑ 08:57 πμ

Published in: on 23, Σεπτεμβρίου, 2007 at 18:14  18 Σχόλια  

The URI to TrackBack this entry is: https://didymina.wordpress.com/2007/09/23/23-09/trackback/

RSS feed for comments on this post.

18 ΣχόλιαΣχολιάστε

  1. Εύχομαι να κρατήσετε μόνο γλυκές αναμνήσεις και να ξεχάσετε σύντομα τις δύσκολες μέρες που περάσατε. Τα συλληπητήριά μου.

  2. Ο Θεός να την αναπαύει!!!

  3. Διαβάζοντας το μονολεκτικό σου ποστ, συνειδητοποίησα για άλλη μια φορά τη δύναμη των λέξεων. Έγραψες μόνο μια λέξη, κι όμως στη θέα της τα μάτια μου βούρκωσαν. Σκέφτηκα τις αναμνήσεις, τις χαρές και τις λύπες πρέπει να που αναβιώνουν μέσα σου. Κράτησέ τες όλες. Μόνο έτσι κρατάμε την ανάμνηση ζωντανή. Και τους ανθρώπους που χάνουμε για πάντα μέσα μας.
    Τα συλληπητήριά μου.

  4. Χαρά μου καλή δύναμη… Ο Θεός να αναπεύσει την ψυχή της και να στηρίζει εσάς…

    Σου στέλνω μια αγκαλιά…

  5. Σκύβω το κεφάλι. Λυπάμαι.

    Τώρα ξεκινάει η ζωή σου.

  6. Χαρά μου τα θερμά μου συλλυπητήρια.
    Να ξέρεις ότι θα ζει πάντα μέσα από τη σκέψη σας.
    Καλό κουράγιο και δύναμη.

  7. Καλό της ταξίδι…, καλό σου κουράγιο.

  8. Λυπάμαι γλυκιά μου.. το εχω περασει και ξερω πως ειναι..
    θα περασει ομως και θα θυμασαι με μια γλυκα στην καρδια ολες τις καλες στιγμες..

  9. Λυπάμαι χαρά μου..τα θερμά μου συλλυπητήρια σε σένα και την οικογένεια σας …ζωη σε εσας ο θεος να την αναπαυσει.
    Θα σε βλεπει πάντα

  10. Λυπάμαι πολύ…

  11. Επειδή αυτές τις στιγμές δεν μπορείς με λόγια να πείς κατι καλό, θα σου πώ ενα πράγμα :
    Κανείς δεν πεθαίνει πραγματικά, όσο τον/την θυμόμαστε μεσα στην καρδιά μας !

  12. @LikeToBite
    @onisimos
    @Me:moir
    @neerie
    @Pan
    @Bitter-sweet Cinammon
    @coolplatanos
    @Μαρια Νικολαου
    @LOCKHEART
    @Κώστας
    @morfeas
    @tzonakos
    Σας ευχαριστώ όλους απο καρδιάς

  13. Δεν είμαι καλός σε αυτά. Συληπητήρια.

  14. Ορφανός μένεις μόνο όταν απωλέσεις τη μνήμη και την καρδιά σου. Εκεί ζουν όλα τα αγαπημένα πρόσωπα και όσο ζουν και όταν φύγουν. Συνεχίζεις και θα δεις ότι πάντα θα είναι μαζί σου.

  15. Εγώ ήμουν πριν…

  16. Οι ψυχές δεν χάνονται.Κάπου υπάρχουν…ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ!Δεν έχουν άπλως σώμα υλικό, χειροπιαστό για να κατοικήσουν…πια. Να είστε γεροί να τη θυμάστε πάντα, κι εκείνη από κάπου θα σας καμαρώνει και η ψυχή της θα φτερουγίζει στην αναφορά του ονόματός της. Καλή Δύναμη

  17. @www.e-melissas.blogspot.com
    @Anonymous
    @idp
    @Φωτεινή

    Ενα ακόμα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όλους


Σχολιάστε

