Συναισθήματα …

Πως να αποτυπωθούν οι σκέψεις σε μια λευκή σελίδα!!!

Μπορούν να περιγραφούν τα συναισθήματα , όλα αυτά που κατακλίζουν την καρδιά , την ψυχή , το μυαλό …

Λαχτάρα

Προσμονή

Χτυποκάρδι

Απογοήτευση

Συνοθύλευμα σκέψεων και συναισθημάτων…

Εκεί που τελειώνει η λογική αρχίζει να μιλά η καρδιά και τότε επεμβαίνει η λογική και κάνει την ανατροπή …

Συγκεκριμένη η μορφή, ο αποδέκτης υπαρκτός

Αρκεί να «θέλω» εγω ? 

 Άραγε η δική σου θέληση εχει την ίδια ένταση?

Πως μετριούνται τα συναισθήματα?

-Σε σκέφτομαι

-Σε θέλω

-Πόσο

-Πολύ

Υπάρχει μέτρο, ποσότητα ή μήπως η ποιότητα είναι η διαφορά

Πόσα μπορεί να περικλύει μια σκέψη, το βλέμμα , το άγγιγμα , η σιωπή

Κρυμμένα νοήματα πίσω απο κοινότυπες κουβέντες

Οι σιωπές που λένε τόσα περισσότερα απο τα λόγια

Το βλέμμα που διαπερνά την ίριδα και φωλιάζει στην ψυχή

Το άγγιγμα , τόσο φευγαλέο κι όμως τόσο πολύτιμο που φτάνει στην καρδιά

Η απουσία …

Published in: on 3, Οκτώβριος, 2007 at 15:25  7 Σχόλια  

The URI to TrackBack this entry is: https://didymina.wordpress.com/2007/10/03/03-10/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 ΣχόλιαΣχολιάστε

  1. Την καλημέρα μου

  2. Δεν μπορείς να τα μετρήσεις και να τα περιγράψεις… Σε κατακλύζουν και νιώθεις ανήμπορη μερικές φορές.

    Είναι αρκετό και πολύτιμο το ότι νιώθεις, πολλοί από εμάς παγώσαμε και δε νιώθουμε πια…

    Φιλιά πολλά, καλώς ήλθες πίσω! 🙂

  3. Δεν μπορεις να τα αποτυπώσεις να τα μετρήσεις παρα μόνο να τα νιωσεις και μετα να τα ερμηνέυσεις..Καλημέρα:)

  4. Ψήγματα αφήνουμε στο λευκό χαρτί από τα ίχνη της καρδιάς μας!!!
    Καλό μεσημέρι!!!

  5. @meneksedia : Χαίρομαι για την παρουσία σου

    @neerie: Το καρδιογράφημα είναι απόδειξη ζωής, την ευθεία φοβάμαι … Έχεις δίκαιο … Καλώς σας ξαναβρίσκω !!!

    @LOCKHEART: Είναι άραγε απαραίτητη η όποια υποκειμενική ερμηνεία ? Τα σέβη μου όπως πάντα !!!!

    @onisimos: Σωστά, κατάθεση ψυχής κάνουμε . Την καλησπέρα μου

  6. Πανέμορφο Χαρά μου..

    σε ευχαριστώ που πέρασες από το μπλοκ μου, χαίρομαι που βρήκα και εγώ ένα ακόμα όμορφο μπλοκ..

    Μία συμβουλή: όταν λιγοψυχείς.. να κοιτάς τα 3 κορίτσια σου, αυτά θα σου δίνουν νόημα και δύναμη πάντα..

    3 είμαστε και εμείς.. η μαμά μου δεν ξέρει να γράφει στο νετ.. είναι όμως ο πιο δικός μου αναγνώστης!!

  7. @mirca: Περνάω τακτικά, κι ας μην κάνω εμφανή την παρουσία μου, πάντα χαίρομαι να σε διαβάζω.
    Κρατήστε σαν φυλαχτό τις στιγμές και οι 3 σας, με απέραντη αγάπη , ότι κι αν συνεπάγεται αυτό.


Σχολιάστε

