Άνθρωποι και «άνθρωποι»

Άνθρωπος που τον γνωρίζω όλη μου τη ζωή , αποφάσισε να δείξει ένα διαφορετικό πρόσωπο!!!
Είναι άραγε ανθρώπινο αυτό?
Το ότι είμαι σε συναισθηματική φόρτιση τους τελευταίους μήνες είναι πλέον γνωστό, όπως και οι αιτίες .
Δεν θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ ότι κάποιο εξ αγχιστείας συγγενικό πρόσωπο θα εκμεταλλευόταν την κατάσταση  προς όφελός του, για να εισπράξει , εν τέλει τι?
Φυσικά με το γάντι, δεν θα του επέτρεπε η παιδεία, η αγωγή, η ανατροφή του, κάτι διαφορετικό, αυτές οι «αρετές» δεν τον εμπόδισαν όμως από το να εκδηλώσει το πάθος και τον πόθο του !!!!
Έκανε το λάθος να θεωρήσει κατάλληλη την στιγμή που είμαι ευάλωτη για να μου δείξει πόσο πολύ … Αλήθεια … Πόσο πολύ τι ????
Δεν  σεβάστηκε όχι μόνο τον εαυτό του, αλλά ούτε την θλίψη μου, ούτε τους όποιους συγγενικούς δεσμούς, ούτε καν αναλογίστηκε τις συνέπειες του τολμήματός του.
Βασίστηκε απλά και μόνο στο δικό μου κώδικα τιμής απέναντι στην οικογένεια ότι δεν θα τον ξεφτιλίσω, ότι εγώ θα σεβαστώ τα υπόλοιπα μέλη που μου συμπαραστάθηκαν το προηγούμενο διάστημα, ότι δεν θα γκρεμίσω την πλαστή τελικά εικόνα του αξιοπρεπούς , που έχτισε όλα τα προηγούμενα χρόνια.
Επειδή με γνωρίζει , έχει τη βεβαιότητα ότι η σύζυγος και τα παιδιά του δεν θα μάθουν την κατάντια του, τουλάχιστον όχι από μένα…
Δεν ξέρω αν αυτό είναι δίκαιο ή άδικο
Σαφέστατα με γεμίζει αγανάκτηση, για την αφέλεια και την ευπιστία μου.
Με τους μοναδικούς ανθρώπους που το συζήτησα ήταν οι μεγάλες μου κόρες, και αυτό κάτω από ασφυκτική πίεση, με διαβάζουν σαν ανοικτό βιβλίο, γνωριζόμαστε πάρα πολύ καλά για να μπορέσουμε να κρυφτούμε μεταξύ μας.
Ίσως είναι ένας τρόπος – ίσως όχι ο πλέον ενδεδειγμένος – για να μάθουν  κάτι για τους «ανθρώπους»

Published in: on 13, Νοέμβριος, 2007 at 19:30  9 Σχόλια  

The URI to TrackBack this entry is: https://didymina.wordpress.com/2007/11/13/13-11-2007/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 ΣχόλιαΣχολιάστε

  1. Άνθρωπος αυτός ο… άγνωστος!!!
    Άφησε το πίσω και συνέχισε τη ζωή σου!
    Καλό απόγευμα!!!

  2. Καλημέρα, είπα να σου κάνω κι εγώ μία επίσκεψη και να σε ευχαριστήσω για την δική σου!!!

  3. Την καλησπέρα μου!!!

  4. Είναι η τρίτη προσπάθεια τις τελευταίες μέρες να αφήσω σχόλιο αλλά κάτι δεν πάει καλά…
    Νομίζω ότι αν προσπεράσεις το γεγονός και τον αγνοήσεις θα είναι ευεργεσία προς την οικογένεια του και ίσως τον ίδιο να δει την αλήθεια και συνάμα κι εσύ απλά να ασχοληθείς με τη δικιά σου που απ’ ό,τι φαίνεται είστε πολύ αγαπημένοι μεταξύ σας!!!
    Καλό μεσημέρι!

  5. Έχε κατανόηση. Είναι ανθρώπινο. Ίσως και αυτός να υποφέρει τώρα.
    Θα κάνεις βέβαια αυτό που θέλεις , αλλά να είσαι επιεικείς

  6. Είχες καιρό να γράψεις και πραγματικά αναρωτιώμουν. Καταρχήν είσαι καλά 🙂 Το εύχομαι …. 🙂 απο καρδιας:)

    Λυπάμαι πραγματικά για αυτό που συνέβει …Καλημέρα Χαρα.

  7. Αφήνω την καλημέρα μου!!!

  8. @Elizabeth: Καλησπέρα

    @www.e-melissas.blogspot.com: Μήπως η υπερβολική κατανόηση καταντάει ανοχή ?

    @LOCKHEART: Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον , κάνω φιλότιμες προσπάθειες να «φαίνομαι » καλά …
    Μην ξεχνάμε όμως οτι : «Το «είναι» σπανίως ομοιάζει με το «φαίνεσθαι»
    Τα σέβη μου … όπως πάντα!!!

  9. @ onisimos: Δεν ξέρω γιατί αλλα τα σχόλιά σου τα «έπιανε» σαν spam… Ζητώ συγνώμη κι ας μην ευθύνομαι. Σ’ ευχαριστώ και την καλημέρα μου


Σχολιάστε

