Νοιώθω σαν να κατεβαίνει μια κουρτίνα, ενα βαρύ ύφασμα πέφτει στο παράθυρο, κλείνει, σκοτεινιάζει το μυαλό μου, κατεβαίνει στο κεφάλι μου, στο λαιμό, στο σώμα, στα πόδια… Παραλύω… Θέλω να μείνω πίσω απο την κουρτίνα … Για πάντα

-Τι σκέφτεσαι?

-Αυτό θέλεις κι εσύ, έτσι δεν είναι?

Αυτό θέλω? Δεν μπορεί να καταλάβει οτι αυτό είναι το αιώνιο πρόβλημά μου ! Δεν ξέρει οτι δεν ξέρω τι θέλω. Ξόδεψα μια ζωή δίνοντας στους άλλους οτι ήθελαν, δεν παραπονιέμαι, μου άρεσε, είναι κι αυτός στόχος ζωής. Έμεινα έκπληκτη οταν υποψιάστηκα οτι κανείς δεν νοιαζόταν για το τι έδινα, οτι με θεωρούσαν αυτονόητη, να δίνω και να μην ζητάω τίποτα. Κάποιο πρωί ξύπνησα κι ένοιωσα σα στυμένη λεμονόκουπα…

-Πίστη

Δεν ξέρω τι εννοεί, μάλλον κάτι βαθύτερο που δεν μπορώ να συλλάβω, Πίστη στον εαυτό μου ? στους άλλους? στο άγνωστο? Δεν ξέρω !!!

Κι όσο πάει αντί να ξεμπλέκομαι, μπλέκομαι ακόμα χειρότερα, όλο και περισσότερο …

Κόμπος στο λαιμό !!!

Published in: on 28, Νοέμβριος, 2007 at 22:08  12 Σχόλια  

The URI to TrackBack this entry is: https://didymina.wordpress.com/2007/11/28/28-11-2007-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

12 ΣχόλιαΣχολιάστε

  1. Το εσύ είναι κι εγώ. Μόνο που εγώ έχω βρει την άκρη του κόμπου. Δεν ξέρω αν θα τον λύσω. Απλά έχω την άκρη.

  2. @idp: Εύχομαι να τον λύσεις … Την καλημέρα μου

  3. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
    ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΠΟΛΥ.
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΗ.

    ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

  4. Καλησπέρα!! Ευχαριστώ για την επίσκεψη!!

    http://amarylis.pblogs.gr

  5. Καλή δύναμη και αναζήτηση με καλή διάθεση!!!

  6. @ΣΠΥΡΟ την καλησπέρα μου, μην χάνεσαι !!!

  7. Tο σε κάποια στιγμή σ έχασα δεν θεωρείτε βέβαιο οτι χάνεις ολες τις στιγμές.
    Νομοτέλεια του σε καταλαβαίνω απόλυτα, δεν υπάρχει.
    Κατι θα είναι δίπλα να σου λέει οτι κάτι δε κατάλαβα εδω.
    Διάβασα με προσοχή όσα εγραψες και ειλικρινά πιστέυω πως αξίζει το κόπο να τα ξαναδιαβάσεις.
    Εαν το κάνεις διαπιστώνεις την ανθρώπινη φύση σου.
    Από τις πολλές εκφράσεις σου διάλεξα αυτή για να σου τη γράψω εδω σα σχόλιο
    Μην πεις ποτέ πως δεν κατάφερες κάτι… Πες μόνο ότι δεν
    προσπάθησες ακόμη…
    Θα προσθέσω Μια λέξη ,σαν άνθρωπος που εξ αγχειστίας συγγενή τον πρόδωσα και προσπαθώ με νύχια και με δόντια να σβησω τις μαύρες σελίδες του απο το μνημονικό του. ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ…αραγε πόσα κρύβει όταν την βάλεις σε λειτουργία με όλα τα ελλατώματα που εισαι ντυμένος?

  8. Δε γίνεται κανείς να μη νοιάζεται. Απλώς δε γίνεται. Είναι φορές που κατεβάζουμε πράγματι την κουρτίνα και κρυβόμαστε, και είναι λυτρωτικό το διάλειμμα, για όσο κρατήσει. Και ακόμη κι αν τη δική σου θέα την κλείνει η κουρτίνα, κάποιοι θα είναι εκεί και θα νοιάζονται. Το ξαναλέω. Πάρε χρόνο. Δώσε χρόνο. Και όταν είσαι έτοιμη, άρχισε πάλι να προσπαθείς.

    P.S. Είμαι καινούρια στο blogoσπιτό σου, αλλά θα έρχομαι. Γιατί ο τρόπος που γράφεις είναι ζεστός και φιλόξενος, δείγμα ωραίου ανθρώπου….

  9. @Σαράντη : Θα ακολουθήσω μέρος της προτροπής σου (αυτο που αφορά την δεύτερη ματιά)
    Η έννοια που εμπεριέχει η λέξη «προσπάθεια» ειλικρινά με βγάζει εκτός εαυτού, κρύβει εν μέρει ενα άλλοθι του τύπου … «προσπάθησα αλλα … δυστυχώς ΔΕΝ τα κατάφερα…» δεν με καλύπτει ούτε σαν λέξη , ούτε σαν έννοια αλλα ούτε και σαν προϋπόθεση. Σ’ ευχαριστώ για το πέρασμά σου !

    @Εκάτη : Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, είσαι έτσι κι αλλιώς ευπρόσδεκτη και καλοδεχούμενη

  10. Σίγουρα απο μόνη της ,η προσπάθεια δεν λέει τίποτα. Αλλα όταν στο τζάκι της ψυχής καίει η φλόγα ,φροντίζεις να μην σταματήσει να ζεσταίνει προσθέντοντας αλλο ενα ξύλο για να ξανα φουντώσει η φωτιά κια να σ αγγιζει οπου κάθεσαι.
    Το αποτέλεσμα φυσικά δεν εξαρτάται μόνο απο εσένα ,αλλά απο το πόσο αυτό που ειχες είναι αληθινό και με γερές βάσεις.
    Μπορει στο τέλος να μην αναπληρώσεις τα κενά , που αφησες με ένα λάθος σου.Αλλά αυτό που θα πείς ,είναι ότι δεν αφησα ΄΄τα λάθη ΄΄να οδηγούν την ζωή μου .Και είμαι σίγουρος οτι η μια αγάπη δεν σβήνει οταν είναι αληθινή .
    Αρα η λέξη προσπάθεια ,περιέχει ειλικρίνεια συναισθημάτων ,αποδοχή καταστάσεων , μη επαναληψη λαθών και απαραίτητα προυπόθεση αγάπη.Κι αν φτάσω στο σημείο να πώ Πρόσπάθησα αλλα δεν τα κατάφερα ,πάει να πει ότι προσπάθησα για λάθος ανθρωπο,πάει να πει ότι ποτέ δεν το ειχα αυτό το άτομο,πάει να πει οτι δεν υπήρξε ποτέ αγάπη μεταξυ των δυό, πάει να πεί οτι ήμουν/ησουν ψευτικος.
    Πάει να πεί οτι στην ζωή αποκλειονται τα λάθη …

  11. @Σαράντη : Όταν τροφοδοτείς τη φωτιά βάζοντας ξύλα που γνωρίζεις οτι θα τη δυναμώσουν, δεν προσπαθείς , αλλα πετυχαίνεις. Καλώς ή κακώς κρινόμαστε εκ του αποτελέσματος. Τουλάχιστον εγω λειτουργώ με τέτοιο τρόπο. Κάνοντας τον απολογισμό εκ των υστέρων φαινόμαστε δυνατοί ή αδύναμοι και αναγνωρίζουμε τις πράξεις που μας απομάκρυναν ή μας έφεραν πιο κοντά στο επιθυμητό.
    Θα συμφωνήσω όμως μαζί σου οτι σημαντικό είναι το ταξίδι
    Την καλημέρα μου

  12. @ Αμαρυλίς : Και την δική μου καλημέρα, κάτι στις ρυθμίσεις έπιανε σαν spam κάποια σχόλια και δεν τα εμφάνιζε … Θέλω να πιστεύω οτι το διόρθωσα. Ευχαριστώ για το πέρασμά σου.
    Την καλημέρα μου

    @ onisimos: Καλημέρα και καλή βδομάδα, φαντάζομαι οτι διόρθωσα το πρόβλημα των σχολίων. Ευχαριστώ και συγνώμη άλλη μια φορά


Σχολιάστε

