Αποχαιρετισμός

Όλοι το ήξεραν ….
Εκτός από μένα.
Ήξερα ότι η ίδια ευχόταν να μην πέσει άρρωστη στο κρεβάτι. Ήθελε να φύγει γρήγορα. Και έγινε.
Δεν ήμουν έτοιμη να την αποχαιρετίσω κι έμεινε ώσπου να το πάρω απόφαση.
Όλα τα δυσάρεστα που μας τυχαίνουν μας φαίνονται ακατανόητα τη στιγμή που τα βιώνουμε και παραπαίουμε γιατί δεν βλέπουμε διέξοδο, μακροπρόθεσμα όμως καταλαβαίνουμε την σημασία τους.
Οι μανάδες κανακεύουν τα παιδιά τους με χίλιους τρόπους ακόμα και όταν είναι ενήλικα.
Κανείς δεν ανησυχεί για σένα όσο η μάνα σου και όταν τη χάνεις , χάνεις τη γη κάτω από τα πόδια σου.
 Δεν ξέρεις που να στραφείς και η ζωή σου αλλάζει για πάντα. Δεν υπάρχει άλλος άνθρωπος που να σε ξέρει από τη στιγμή που γεννιέσαι. Που ξέρει γιατί κλαις, πότε χόρτασες, πως παρηγοριέσαι, πως χαίρεσαι.
Η μάνα είναι ασπίδα. Όταν τη χάνεις, χάνεις τη παιδική σου ηλικία.
Οι αναμνήσεις δεν είναι παρηγοριά γιατί δεν έχεις πια το χάδι της.

Έφτασε  στιγμή να την αποχαιρετήσω

Κατανόησα ότι από τώρα και στο εξής αναλαμβάνω το δικό μου ρόλο απέναντι στα δικά μου παιδιά

Έφτασε η στιγμή της ενηλικίωσης

Ξέρω ότι κάθε στιγμή, κάθε λεπτό οι γονείς μου είναι κοντά μου, κάθε πράξη μου ,
 κάθε σκέψη μου είναι και δική τους, κάθε χαρά μου πολλαπλασιάζετε και κάθε λύπη μου μειώνεται, επειδή είναι μαζί μου.
Είμαι κομμάτι τους και εγώ με τη σειρά μου κομμάτι από τα δικά μου παιδιά.

Αναπαυθείτε εν ειρήνη

Published in: on 3, Δεκέμβριος, 2007 at 08:33  6 Σχόλια  

The URI to TrackBack this entry is: https://didymina.wordpress.com/2007/12/03/03-12-2007/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 ΣχόλιαΣχολιάστε

  1. Καλό της ταξίδι…
    «You are on your own» λοιπόν. Σταματάς λίγο, το συνειδητοποιείς και συνεχίζεις..

  2. @ zero2one : τόσο δύσκολη διαδρομή !!!

  3. Κουράγιο και δύναμη σου εύχομαι…

  4. Κώστα: Και τα δυο απαραίτητα για τη συνέχεια, σ’ευχαριστώ

  5. Κουράγιο καλή μου!
    Είναι πολύ δύσκολο καταλαβαίνω!
    Καλή ανάπαυση να έχει η μανούλα σου! Θα σε προσέχει και από κει πάνω να σαι σίγουρη..

  6. @Mirca: Να είσαι καλά


Σχολιάστε

