Αφή μολυβιού στο χαρτί.

 

                                Γρ-αφή

Το πρώτο που ακούς είναι ένας ήχος, ένα τριξιματάκι, ένα «γρ».   Γρ-αφή λοιπόν.   Γράφω μια λέξη, κι αμέσως αρχίζουν τα βάσανα. Γράφω, ας πούμε, «πραγματικότητα» κι αναρωτιέμαι αν πρέπει να βάλω και εισαγωγικά. Γράφω «ένιωθα» κι αμέσως μου ‘ρχεται να προσθέσω, μέσα σε παρένθεση, ερωτηματικό. Οι λέξεις, αυτόνομες και μη ανακλητές απ’ την ώρα που καταγράφονται, με ταλανίζουν, με δυναστεύουν. Μου επιβάλλουν τη θέλησή τους. Κάτω από την επήρειά τους ξεστρατίζω ζαλισμένη, γι’ αλλού ξεκινώ κι αλλού καταλήγω. Ματαιοπονώ προσπαθώντας να τις στριμώξω στα δικά μου εκμαγεία. Απελπίζομαι. Χάνομαι μέσα στα «αν» και μέσα στα «ίσως». Μα αφού το «τι» και το «πως» λεηλατήθηκαν από τους δημοσιογράφους, το «τι» και το «πως» και το «γιατί» από τους ιστορικούς, τι μένει σε μένα, πέρα από το «αν» και το «ίσως»?
Ξεκινώ ξανά να ταξιδεύω, με το νι και με το ξι και μακάρι να μη μου βγει ξινό. Και να: η νυξ, γίνεται νύξη και ύστερα άνοιξη, έτσι, απ’ το τίποτα, αυθαίρετα, σαν παιχνίδι, σαν χάρη που σου απονέμεται πριν καν απαγγελθεί η κατηγορία, σα δώρο απρόσμενο.
Έξω, η ζωή μαίνεται, κι εσύ κι εγώ, εγώ να λέω κι εσύ ν’ ακούς, εγώ να λέω εγώ και να εννοώ εμένα, κι εσύ να διαβάζεις εγώ και να εννοείς εσένα, τώρα είμαστε δυο, θα σου πω τα κρυφά μου, και θα πει « για δες σύμπτωση». Δε θα σε ξεγελάσω, λέγοντάς σου πως είναι τα πράγματα, μα πως τα βλέπω εγώ.

Published in: on 8, Δεκέμβριος, 2008 at 09:51  3 Σχόλια  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://didymina.wordpress.com/2008/12/08/360/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 ΣχόλιαΣχολιάστε

  1. Γράφεις για να βάλεις τις σκέψεις σε μια σειρά.
    Όσο λιγότερο το σκέφτεσαι,τόσο πιο αληθινές καταγράφονται οι σκέψεις σου κι έχεις μια ολοκληρωμένη ιδέα του περιεχομένου του κεφαλιού σου.Έτσι το βλέπω και προσπαθώ να το κάνω συχνά,είτε το βγάζω στο μεϊντάνι είτε όχι

  2. Ευχαριστώ για το σχόλιό σου στο lh 🙂 Μας ανακάλυψες κι εκεί….χαχαχαχα

  3. @Vany:Πάντα χαίρομαι να διαβάζω τις σκέψεις σου. Άφησες ίχνη και απλά τα … ακολούθησα 😉


Σχολιάστε

