Η φασίνα της ψυχής

         Πες μου το βάσανό σου.

         Δεν τα’ αφήνουμε για άλλη φορά? Άμα ξεκινήσω θα με πιάσουν τα ζουμιά, κι αν αρχίσω , δε θα ξέρεις τι να με κάνεις. Θα πλημμυρίσει ο τόπος δάκρυα και θα πνιγούμε όλοι.

         Έχεις κλάψει ποτέ για τον εαυτό σου?

         Όχι δα !!! Ότι κι αν έγινε, έσφιξα τα δόντια και το κατάπια.

         Και καμαρώνεις γι αυτό? Λάθος. Για ν’ απαλύνεις το πόνο σου πρέπει πρώτα να κλάψεις. Να κλάψεις μέχρι να στερέψουν τα μάτια σου. Να βάλεις βαθειά το μαχαίρι στη πληγή… όσο πιο σύντομα κλάψεις, τόσο πιο σύντομα θα γιατρευτείς.

         Ίσως κακώς τα κρατάω ασφυκτικά μέσα μου , μα έτσι έχω μάθει.

         Αν μπορείς να περιγράψεις το πόνο σου, τον έχεις ήδη μισοαποβάλει.

         Α πα πα ! τι, να γίνω θέαμα? Είναι ντροπή να κλαίει κανείς μπροστά σε τρίτους και να τους φορτώνει τα προβλήματά του.

         Ποιος στο ‘πε αυτό?

         Η μάνα μου. Όταν έκλαιγα μικρή, με βαρούσε μέχρι που να καταφέρω να συγκρατηθώ. Ακόμα και στο χαμό αγαπημένου, μου απαγόρευσε να κλάψω. Μου είπε ότι προσβάλλω τη μνήμη του κλαψουρίζοντας. Κι αναγκαστικά συμμάζεψα την οδύνη μέσα μου. Με υπεράνθρωπη προσπάθεια , αναχαίτισα τα δάκρυά μου. Ήταν σα να σκότωνα μέρος από τον εαυτό μου… με αποτέλεσμα να αρρωστήσω.

         Κι είναι καλύτερο αυτό?

         Δεν ξέρω… Έτσι έμαθα, είναι τρόπος ζωής !!

         Είναι βάρβαρο. Εστία δηλητηρίασης. Το κλάμα δεν είναι ντροπή, είναι υγεία. Κάνει τη φασίνα της ψυχής και την αφήνει καθαρή, δίχως πολλά σημάδια και ραγίσματα…

         Μπορεί, αλλά μου είναι δύσκολο ν’ αλλάξω τώρα πια…

         Δοκίμασε ν’ ανοίξεις τη καρδιά σου. Αν κουβαλάς για μπαγκάζια τις πίκρες σου, το ίδιο θα υποφέρεις…

 

The URI to TrackBack this entry is: https://didymina.wordpress.com/2009/02/05/501/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 ΣχόλιαΣχολιάστε

  1. Εχεις κλάψει ποτέ για τον εαυτό σου;Αν έέέχω κλάψει!!!

  2. @ολγα: Έχεις κάνει λοιπόν φασίναααααααα !!!! Να είσαι καλά


Σχολιάστε

