Μοιάζουμε

         Νομίζω πως σ’ αγάπησα από τη στιγμή που σε είδα μέσα στο φως του φεγγαριού, πριν ακόμα σου μιλήσω. Μπορεί να σου φανεί απίστευτο, όμως είναι η καθαρή αλήθεια. Άλλωστε είμαι πεπεισμένος πως ο αληθινός έρωτας γεννιέται μονάχα κεραυνοβόλα.

         Κι εσύ έκανες τη ζωή μου άνω κάτω. Αλλά ας το ξεχάσουμε, δεν θα μπορούσες να μ’ αντέξεις. Αμφισβητώ τους πάντες και τα πάντα. Θα σου έκανα τη ζωή μαρτύριο. Σου αξίζει κάτι καλύτερο από εν’ αγρίμι με βγαλμένα έξω τα νύχια του …

         Εγώ μονάχα μπορώ να κρίνω αν είμαι ικανός ή όχι να σ’ αντέξω. Γνωρίζω καλά τον εαυτό μου. Ξέρω τις δυνάμεις μου, τις έχω μετρήσει άπειρες φορές. Και μη νομίζεις ότι δεν θα υποφέρεις κι εσύ στο πλάι μου. Ο έρωτας πονάει, σουβλίζει πολλές φορές. Έχω κι εγώ τις ιδιοτροπίες μου, τα κουσούρια μου. Δεν είμαι σε πολύ καλύτερη κατάσταση από σένα άλλωστε. Έχω τραβήξει κι εγώ διάφορα που μ’ έχουν σπάσει, αλλά φιλοδοξώ να τα ξεπεράσω. Δεν θα με νικήσουν εμένα μερικές στραβές εμπειρίες. Μαζί θα τα προσπεράσουμε. Ο ένας θα βοηθάει τον άλλο. Βλέπεις, δε σου κάνω λαμπερούς όρκους, απλά σου δίνω το λόγο μου να σου γνωρίσω την ευτυχία, όσο εύθραυστη και να ‘ναι. Σου τάζω να επαναφέρω τούτο το ηλιόλουστο χαμόγελο που ταιριάζει στα όμορφά σου χείλη και να σβήσω με τα φιλιά μου τη πίκρα που χαρακώνει πρόωρα το πρόσωπό σου.

Published in: on 9, Φεβρουαρίου, 2009 at 16:09  2 Σχόλια  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://didymina.wordpress.com/2009/02/09/167/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 ΣχόλιαΣχολιάστε

  1. Νομίζω αξίζει τον κόπο. Μέρα καλή

  2. @Λάκης Φουρουκλάς. Και την δική μου καλημέρα


Σχολιάστε

