Ποιός διακινδυνεύει?

 

         Θα σε κάνω δυστυχισμένο

         Βλακείες! Φοβάσαι, δεν είναι τίποτε άλλο. Φοβάσαι εμένα, τον έρωτα, τη ζωή την ίδια! Μα θα σε πιέσω μέχρι που να πάρεις μια απόφαση. Ή θα ζήσεις ή θα πηδήξεις στο γκρεμό. Δεν μπορείς να ψευτοζείς στο κουκούλι σου, δειλά!

         Ναι φοβάμαι. Δεν ντρέπομαι να το ομολογήσω! Πως μπορεί να μ’ αγαπά έτσι αναπάντεχα ένας ξένος.

         Αυτό είναι το θαύμα του έρωτα. Σου εμπιστεύομαι τη καρδιά μου.

         Κακώς! Δεν ξέρω καν με σιγουριά αν σ’ αγαπώ…

         Κοίτα βαθιά μέσα σου. Με ειλικρίνεια. Δίχως να κρυφτείς.. και πες μου…

         Δεν ξέρω αν σ’ αγαπώ πραγματικά ή αν θέλω απλά ν’ αγαπηθώ. Όλα έγιναν πολύ γρήγορα. Μου είναι αδύνατον να τα χωνέψω, να τα πιστέψω. Είναι δυνατόν να πέσει πάνω μου ο έρωτας σαν κεραυνός και να σβήσει όλα τ’ άλλα? Έχω τόσο πολύ ανάγκη από αγάπη, που δεν μπορώ να διακρίνω καθαρά αν το συναίσθημα που με δένει με ‘σένα είναι αληθινό ή όχι. Δεν θέλω να σ’ εξαπατήσω ούτε να ελπίζεις μάταια…

         Παίρνω εγώ το ρίσκο

         Όχι όμως εγώ!

 

The URI to TrackBack this entry is: https://didymina.wordpress.com/2009/02/10/170/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 ΣχόλιαΣχολιάστε

  1. – Παίρνω εγώ το ρίσκο

    – Όχι όμως εγώ!
    Πολυ καλο Αγνωστη didymina…

  2. @βούλα: Καλωσόρισες, ίσως γνωριστούμε μέσα απο τις γραφές μας.

  3. Κάποτε διακινδύνευα και νόμιζα η ανόητη πως το πλήρωνα ακριβά.Τώρα δεν διακινδυνεύω και κατάλαβα επιτέλους τι σημαίνει ακριβοπληρώνω την ψευτο-σιγουριά.Καληνύχτα Didymina μου

  4. @carpe diem: Όπως όλοι μας, καθένας το δικό του μερτικό! Welcome to the club!!!! Μια χαμογελαστή μέρα σου εύχομαι.


Σχολιάστε

