Τι θα πει Αγάπη?

Η αποψινή βραδιά είναι βροχερή και θυελλώδης… Αναγκαστικά μένουμε στο σπίτι με το μωρό μου,  κοιτάζουμε τις σταγόνες της βροχής να χτυπούν τα τζάμια… Τα πόδια μου κρυώνουν, όσο κι αν τα τρίβω στα πόδια του… Αισθάνομαι καταραμένα ρομαντική, όχι με την μελαγχολική έννοια… αισθάνομαι να θέλω ν’ αγαπήσω περισσότερο… απελπισμένα, αυθόρμητα… Ό, τι θέλω βρίσκεται στην αγκαλιά μου… Είμαι σε θέση να κοιτάξω τα μάτια του για πολλές ώρες χωρίς να κάνω τίποτα άλλο… να τα κοιτάξω με τόση επιμονή μέχρι ν’ αρχίσουν να τσούζουν από τα επιπλέοντα δάκρυα που γλιστράνε στα μάγουλά μου, στον λαιμό μου, στα χείλια μου… Θέλω ν’ αγαπήσω περισσότερο… Να τον πνίξω με την αγάπη μου… Η καρδιά μου χτυπάει σαν τρελή… Θέλω να μιλήσω με φιλιά και όχι με λέξεις… Θέλω το μωρό μου να μάθει να διαβάζει τα χείλια μου και να αισθάνεται τα πάντα όταν τον αγγίζω μ’ αυτά…
Βαρέθηκα να μιλάω, να χρησιμοποιώ λέξεις, τις ίδιες και ίδιες λέξεις… Πρέπει ν’ αρχίσω να διαβάζω εκτός από παραμύθια και λεξικά… να μάθω καινούργιες λέξεις που να μπορούν ν’ αγγίζουν την καρδιά του και να υπολογίζουν όσο το δυνατό περισσότερο τις αντιδράσεις του… Θέλω να κάνω πράγματα που να έχουν νόημα και να μη χάνω ούτε ένα λεπτό από την σκληρή καθημερινότητα… Η αγάπη που έχω μέσα μου έχει ξεκινήσει να ξεχειλίζει όπως μια μπανιέρα όταν ξεχνάς τη βρύση ανοικτή συνομιλώντας στο τηλέφωνο… όπως ένα ποτάμι μετά από έντονη καταιγίδα… Δεν θέλω να είμαι μεγαλοφυΐα, αλλά ανόητη όπως όλοι όσοι αγαπούν αληθινά…
Δεν ξέρω τι πρέπει να του προτείνω… Οι καρδιές δεν γεμίζουν με αποδείξεις, αλλά με πράξεις… με συναισθήματα… με έντονα συναισθήματα… μέχρι να πεις: «Δεν μπορώ άλλο… χρειάζομαι την αγάπη, αλλά δεν μπορώ να δεχθώ περισσότερη…»
Ο καθένας παίρνει ό, τι του αξίζει και μόνο τα πράγματα που μπορεί ν’ αντέξει… τίποτα παραπάνω… Η μαγκιά είναι να καταλαβαίνεις τι είναι αυτό που σου προσφέρουν και να μη μένεις στο περιτύλιγμα, στην όμορφη κορδέλα, αλλά στο περιεχόμενο… Το πακέτο δεν έχει καμία σημασία… το πολύ-πολύ να κολλήσεις μια κάρτα πάνω και να γράψεις: «Αγάπη μου, είσαι όλα όσα χρειάζομαι…»
Θέλω να εκφράζω την αγάπη μου… με ενδιαφέρον… Θέλω να έχουμε μια αγάπη τόσο έντονη που κανένας να μη μπορεί να την αμφισβητήσει… Θέλω η ανάσα του, να είναι ανάσα μου… το αίμα του, αίμα μου… Να κοιταζόμαστε επίμονα, πραγματικά, κρατώντας ο ένας το χέρι του άλλου και να στηριζόμαστε, να μοιραζόμαστε τις δυνάμεις και τις αντοχές μας…
Αυτό είναι όλο…
… και τίποτα περισσότερο…

 

ΥΓ:  Τα «θέλω» που έπνιξαν τα «πρέπει» … δεν πραγματόθηκαν ποτέ

Published in: on 14, Φεβρουαρίου, 2009 at 11:20  3 Σχόλια  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://didymina.wordpress.com/2009/02/14/180/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 ΣχόλιαΣχολιάστε

  1. Αυτό είναι ήδη τα πάντα..Σου εύχομαι αν δεν την έχεις βρεί, να βρείς μια τέτοια αγάπη να συμπορευτείς.Καληνύχτα

  2. Ξεχύλλισμα αγάπης. Όπως όταν μπαίνεις στο μάλλινο πορτοκαλί πουλόβερ και χώνεις και τη μουσούδα μέσα, για να ζεσταθείς όσο το δυνατόν περισσότερο. Δεν σκέφτεσαι να το βγάλεις ούτε για αστείο, μέσα στο κρύο. Παίρνει τη μυρουδιά σου και εσύ φωτίζεσαι στα χρώματά του. Σε κολακεύει και το κολακεύεις.

    Μα αν το βάλεις πολύ το συνηθίζεις. Και ξεβάφει. Χλωμιάζει το πορτοκαλί. Τα χρώματα αλλάζουν. Και ευτυχώς που το κάνουν, γιατί αλλιώς θα ήταν τόσο βαρετά. Νιώθεις πως φεύγει εκείνη η αγριάδα του μαλλιού που σε γρατζουνούσε. Είναι τόσο γλυκό πλέον το χάδι του στο λαιμό σου. Και εκείνο πλέον, έχει πάρει τη φόρμα του κορμιού σου. Εσύ και αυτό γίνατε ένα. Αν το φορέσει άλλος, θα το ξεχυλώσει. Μα κι αν και συ παχύνεις ή αδυνατίσεις, θα σου είναι μικρό ή μεγάλο. Δε θα σου κάνει πλέον.

    Ο έρωτας σε κάνει να θες να γίνεσαι καλύτερος. Όχι για σένα. Ούτε για τον άλλο. Για σας.
    Συγγνώμη για το μεγάλο σχόλιο, αλλά μου άρεσε τόσο πολύ η ανάρτησή σου:) Πειράζει να αναστενάξω; Ααααχ…! 🙂

  3. @carpe diem:Αυτό είναι το παν. Την καλημέρα μου

    @nico dery: Πολλοί αναστεναγμοί συντρόφευσαν την γραφή… Την καλημέρα μου


Σχολιάστε

