Απελευθέρωση

– Σου χρωστάω την ευτυχία που γνώρισα επιτέλους το γέλιο μου, τη γαλήνη και την ισορροπία μου. Μου δίδαξες τον τρόπο που ταιριάζει απόλυτα στη φύση μου.
– Όλα πηγάζουν από σένα, τους άνοιξα απλά την πόρτα!
– Ελευθέρωσες τη φυλακισμένη μου ψυχή, ξεκάρφωσες με τα χέρια σου τις σανίδες της φυλακής μου.
– Σε βοήθησα στο ξαράχνιασμα του σκονισμένου μυαλού σου. Κάποια στιγμή θα άνθιζες, ένα μπουμπούκι θέλοντας και μη , κάποια στιγμή θ’ ανοίξει τα πέταλά του να λιαστεί και να μοσχοβολήσει.

The URI to TrackBack this entry is: https://didymina.wordpress.com/2009/02/20/191/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 ΣχόλιαΣχολιάστε

  1. Ωραία τα λες…είσαι καλά όμως;Γράφεις κάπως διαφορετικά τελευταία ή είναι ιδέα μου;

  2. Παίρνεις αυτό που έδωσε.
    Δίνεις αυτό που πήρε.
    Παίρνετε χάδι.
    Δίνετε φιλί.
    Μοιράζεστε αγάπη.

  3. @nico dery: Υπάρχει άραγε κάτι ομορφότερο απο το μοίρασμα?

    @Vany: Σ΄ευχαριστώ απο καρδιάς !!!


Σχολιάστε

