Η τέχνη του να ΜΗΝ φλερτάρεις…

Η τέχνη του να ΜΗΝ φλερτάρεις, ή αλλιώς «μη-φλερτ», ορίζεται ως η ενεργή ΜΗ άσκηση φλερτ.

Πιο συγκεκριμένα το μη-φλερτ συναντάται κυρίως στις ακόλουθες περιστάσεις:
– Το ένα ή και τα δύο αντικείμενα(ανεξαρτήτως φύλου) έχουν χαμηλή αυτοεκτίμηση ή είναι απλά ντροπαλά.
– Το περιβάλλον συνάντησης των δύο αντικειμένων δεν επαρκεί για την πλήρη εξέλιξη του κανονικού φλερτ, π.χ. υπάρχουν άλλα αδιάκριτα άτομα τριγύρω.
– Η άσκηση κανονικού φλερτ μπορεί να έχει δυσάρεστες συνέπειες μελλοντικά, π.χ. τα αντικείμενα έχουν ήδη κάποια σχέση μεταξύ τους, π.χ. επαγγελματική.
– Ο συνάντηση των δύο αντικειμένων είναι περιορισμένη χρονικά και δεν επαρκεί ή δεν δικαιολογεί την άσκηση πλήρους φλερτ, π.χ. στον δρόμο ή στο ασανσέρ.

Στο παρόν άρθρο θα μελετήσουμε την άσκηση μη-φλερτ ενός αντικειμένου(ΑΝΔΡΑ) μέσα σε ένα λεωφορείο. Αν και δεν είναι υποχρεωτικό, σε ιδανικές συνθήκες τα δύο αντικείμενα είναι δυνατόν να ασκούν μη-φλερτ ταυτόχρονα μεταξύ τους.

[Η σημερινή μέρα αποδείχθηκε δοκιμασία για τα νεύρα μου. Άντε να πάω σπίτι να ξεκουραστώ, αλλιώς με βλέπω να καταρρέω. Άσε που δεν κοιμήθηκα καλά χθες…]

Στην αρχή, το αντικείμενο δεν εξασκεί ακόμα μη-φλερτ. Παρατηρούμε μόνο την πλήρη αδιαφορία για το περιβάλλον του, ενώ κοιτάει με απλανές βλέμμα έξω, από το παράθυρο του λεωφορείου.

[Χμμμ, διακριτικό γυναικείο άρωμα… Από που να έρχεται; Ωχ! Τι κοπέλα είναι αυτή; Η μετεωρολογική υπηρεσία κάτι είπε για πυκνή ομίχλη σήμερα, αλλά που να καταλάβω ότι μαζί με τα σύννεφα εννοούσε ότι θα κατέβουν μαζί και άγγελοι…]

Με το που εισέρχεται το δεύτερο αντικείμενο στον χώρο του πρώτου, παρατηρούμε άμεσα αλλαγή στην συμπεριφορά του πρώτου, αν και το φαινόμενο δεν έχει κλιμακωθεί ακόμα. Αν και προσπαθεί να κρύψει την ανησυχία του, η νευρικότητα είναι πολύ δύσκολο συγκαλυφθεί με επιτυχία, αν ξέρεις που να κοιτάξεις. Το πιο σίγουρο σημάδι βρίσκεται στις παλάμες. Στους ανθρώπους που υπάρχει νευρικότητα, τα χέρια φαίνεται να περισσεύουν. Είτε θα σφιχτούν, είτε θα χαλαρώσουν.

[Δεν πρέπει να κοιτάξω επίμονα. Δεν πρέπει να κοιτάξω επίμονα.]

Το βλέμμα, όπως είναι αναμενόμενο, παίζει ιδιαίτερο ρόλο στο μη-φλερτ. Σε γενικές γραμμές, το αντικείμενό μας θα αποφύγει με κάθε δυνατό τρόπο την άμεση οπτική επαφή, αλλά θα φροντίσει ώστε να υπάρχει πάντα η άλλη μέσα στο οπτικό του πεδίο. Έτσι, μπορεί να την παρατηρεί, όσο είναι δυνατόν αυτό για άνδρα, με την άκρη του ματιού του.

Αν και δεν το καταλαβαίνει, αυτό είναι το πρώτο πράγμα που τον προδίδει. Το τυχαία απλανές βλέμμα συνήθως εστιάζεται σε ένα σημείο μόνο, ακίνητο. Όταν όμως το μάτι εστιάζει επίτηδες σε ένα σημείο, χάνει σταδιακά την περιφερειακή του όραση. Έτσι, αν θέλει να διατηρήσει σταθερή περιφερειακή οπτική επαφή, το βλέμμα του πρέπει του πρέπει να περιφέρεται κάθε λίγο. Έτσι, εκεί που το αντικείμενο παρατηρούσε απλά το ρολόι, ξαφνικά φαίνεται να κοιτάζει όλους τους επιβάτες, τα καθίσματα, τον οδηγό, το πάτωμα κλπ, χωρίς όμως να χάσει ποτέ το δεύτερο αντικείμενο για περισσότερο από δύο δευτερόλεπτα και χωρίς, όμως, να την κοιτάξει ποτέ άμεσα.

Επίσης, η δίψα για άμεση οπτική επαφή οδηγεί πολλές φορές στο ξεσκέπασμα του μη-φλερτ. Το στιγμιαίο γύρισμα του ματιού προς τον στόχο, ενώ το κεφάλι διατηρείται ακίνητο, είναι άμεσα αντιληπτό ακόμα και σε λιγότερο προσεκτικούς παρατηρητές, παρόλη την στιγμιαία χρονική του φύση. Παρόλ’ αυτά, είναι ένα λάθος που κάνουν μόνο οι αρχάριοι του μη-φλερτ. Οι έμπειροι ξέρουν την σημασία της υπομονής. Θα κοιτάξουν το αντικείμενο όταν είναι έτοιμοι, αλλά και όταν είναι ΣΙΓΟΥΡΟΙ όταν δεν πρόκειται να συναντηθούν τα βλέμματά τους, αφού κάτι τέτοιο μπορεί να οδηγήσει σε κανονικό φλερτ.

[Κάνει ζέστη ή μου φαίνεται;]

Μετά από λίγη ώρα, οι παρενέργειες της νευρικότητας βγαίνουν στην επιφάνεια. Το κάθισμα γίνεται υπερβολικά σκληρό ενώ τα χέρι ή και τα πόδια, δεν βολεύονται σε καμία στάση του σώματος.

[Με φαγουρίζει το μέτωπο. Και το γόνατο. Και το στήθος. Και το μαλλί. Ουφ, αυτό έλειπε, να με κοιτάξει και να νομίζει ότι έχω ψείρες. Ρε μπας και έχω;]

Η γλώσσα του σώματος δεν είναι λιγότερο σημαντική από το βλέμμα. Σε προχωρημένες καταστάσεις μη-φλερτ, όμως, παρατηρούμε το μοναδικό φαινόμενο «μίμησης» σωματικών κινήσεων.

[ΩΧ! Έξυσε το μέτωπό της ΑΚΡΙΒΩΣ μόλις το έξυσα και εγώ… Σημαίνει κάτι αυτό; Με πρόσεξε;]

Σε πολλές περιπτώσεις, το δεύτερο αντικείμενο καταλαβαίνει ότι κάτι συμβαίνει γύρω του. Αν επιλέξει να ασκήσει επίσης μη-φλερτ, παρατηρούμε ότι πολλές φορές επιλέγει να το κάνει με τον ιδιαίτερο τρόπο της μίμησης των νευρικών αντιδράσεων του άλλου.

Για παράδειγμα, αν το πρώτο αντικείμενο, ασυνείδητα, ξύσει την μύτη του από νευρικότητα, δεν είναι απίθανό να δούμε το δεύτερο αντικείμενο να ξύσει επίσης, συνειδητά, την μύτη της στο ίδιο σημείο και με τον ίδιο ακριβώς τρόπο.

Αυτό ακριβώς είναι το σημείο όπου το μη-φλερτ μεταξύ των δύο αντικειμένων γίνεται διαδραστικό και φτάνει στα όρια του υποτυπώδους φλερτ. Η πρωτότυπη αυτή επικοινωνία μπορεί να κρατήσει θεωρητικά για απεριόριστο διάστημα και αυτό είναι που την ξεχωρίζει από το κανονικό φλερτ. Ότι κανείς δεν κάνει, τελικά, την επόμενη κίνηση.

[ΓΑΜΩΤΟ. Πρέπει να κατέβω. Κατέβηκα, ΟΚ, και τώρα; Ας κάνω πως κοιτάζω απέναντι τον δρόμο, και ίσως την δω για τελευταία φορά, όσο το λεωφορείο περνάει μπροστά από τα μάτια μου… Αχ…]

Το δεύτερο αντικείμενο, αν κατάλαβε ότι είναι στόχος μη-φλερταρίσματος, πιθανότατα θα γυρίσει να κοιτάξει προς το αντικείμενό μας, που απομακρύνεται ανεπιστρεπτή από κοντά της, αν και αυτό δεν ισχύει πάντοτε.

Αν όμως γίνει, αυτή θα είναι η μοναδική, πιθανότατα, φορά που θα κοιταχτούν άμεσα τα αντικείμενα μεταξύ τους.

[Με κοίταξε! Ενδιαφέρθηκε! Αχ, γιατί δεν την μίλησα; Γιατί δεν έκανα κάτι; Γιατί δεν έμεινα πάνω στο λεωφορείο; Γιατί; Γιατί;]

Σε αντίθεση με το κανονικό φλερτ, παρατηρούμε ότι το μη-φλερτ αφήνει ΠΑΝΤΑ το αντικείμενό του ανικανοποίητο. Πάντα θα εύχεται να μην είχε ασκήσει μη-φλερτ, αλλά κανονικό φλερτ. Όλα αυτά βέβαια τα συνειδητοποιεί όταν είναι ήδη πολύ αργά…

[Την επόμενη φορά που θα δω όμορφη κοπέλα, θα ΚΑΝΩ κάτι, δεν υπάρχει περίπτωση.]

Τέλος, βλέπουμε το αντικείμενο να ξεγελάει τον εαυτό του, δικαιολογώντας την δειλία του. Υπόσχετε στον εαυτό του ότι δεν θα επαναλάβει μη-φλερτ, αλλά όταν καταφέρνει να ξεπεράσει το στάδιο αυτό, έχει ήδη χάσει πολλές ευκαιρίες.

[Ρε συ; Μπας και ήταν η γυναίκα της ζωής μου αυτή; Μπα… Αν ήταν, κάτι θα γινόταν, δεν μπορεί… Θα υπάρξουν και άλλες…]

Υπάρχουν περιπτώσεις όπου όταν ένα αντικείμενο εξασκεί υπερβολικά συχνά το μη-φλερτ, βολεύεται. Μέχρι που μια μέρα ξυπνάει γερασμένος και μόνος, αναπολώντας αυτές τις καταστάσεις σαν τις μοναδικές του όμορφες στιγμές…

 

 

Υ.Γ. Μου το έστειλε με mail ενα φιλαράκι !!

Advertisements

The URI to TrackBack this entry is: https://didymina.wordpress.com/2009/03/04/206-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 ΣχόλιαΣχολιάστε

  1. Γι’αυτό κουβαλώ πάντα ένα βιβλίο όταν ταξιδεύω με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.Φαντάζεσαι από τι μπελάδες γλυτώνεις;

  2. Εναλακτικά υπάρχει και το ipod…

  3. @carpe diem: Θέλουμε τελικά να «γλυτώσουμε» απο τέτοιου είδους μπελάδες?

  4. @spizaetos: Θεωρώ οτι το φλέρτ είναι τέχνη και αναζωογόνηση, επιλέγουμε τελικά το τέλμα?

  5. Φοβερή αυτή η διατριβή για το μη-φλερτ. Τότε που ζούσα στην Αθήνα πάντα διάβαζα κάτι στη διάρκεια της διαδρομής κι έτσι δεν έτυχε να το εξασκήσω. Πού και πού, ωστόσο, το εξασκώ -επιτυχώς- στα μπαράκια:) Μέρα καλή

  6. @Λάκης Φουρουκλάς: Η εξάσκηση και η επανάληψη, μήτηρ πάσης μαθήσεως !!! Συνέχισε απρόσκοπτα το έργο σου. Χαμογελαστή καλημέρα

  7. Αχ τι ωραίο άρθρο! Και πολύ αστείο ταυτόχρονα! Σε όλους μας έχει συμβεί αυτό όντως!
    Πάντος πολλές φορές τελικά πηγαίνω και μιλάω γιατί αλλιώς ξέρω ότι αν δεν το κάνω θα το μετανιώσω και είναι χειρότερο να μετανοιώνεις για κάτι που δεν έκανες.
    Φαντάζομαι ότι είμαι γεμάτος δύναμη και πάω… χα χα και «ο θεός βοηθός» χα χα…
    Φυσικά έχω και όμορφες αναμνήσεις αλλά και αδιαφόρες με την εξελιξη τους απο τέτοιες καταστάσεις…
    Καλημέρα Διδυμίνα…


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: