Ζόρια …

– Πες μου, γιατί κλαις?

– Δεν ξέρω, με μπερδεύεται συνέχεια, πότε τσακώνεστε και πότε αγκαλιάζεστε …

Ένιωσε αμήχανη, έπρεπε να αποκριθεί με γενναιότητα, με τρυφερότητα αλλα και με ακρίβεια, μακριά απο τα θολά τοπία που γεννούν άσκοπες ψευδαισθήσεις.

– Οι άνθρωποι αλλάζουν, μωρό μου, αλίμονο αν μένουν για πάντα ίδιοι! Ε, τώρα δεν είναι λογικό, όσο αλλάζουμε να γεμίζουν φόβους οι γύρω μας?

– Δε σε καταλαβάινω, θα χωρίσετε ή οχι ?

– Δεν ξέρω, μπορεί ναι , μπορεί και οχι …

– Δηλαδή ?

– Οι μάσκες πέφτουν, μωρό μου, δεν παίρνουν άλλη αναβολή. Αν ο πατέρας σου αντέξει να ‘μαι αληθινή, ίσως μείνουμε μαζί …

– Εννοείς πως δεν θέλεις να ζεις με ψευδαισθήσεις …

– Ακριβώς παιδί μου !

– Ωχ, τον λυπάμαι, του ροκανίζεις τις σιγουριές του !

– Το ξέρω, μωρό μου, αλλά δεν αντέχω πια να δείχνω κάτι άλλο απ΄αυτό που είμαι, εχω ανάγκη να ξαναβρώ τον αληθινό μου εαυτό.

– Εντάξει. Μόνο που …

– Τι καρδιά μου ?

– Να, τον λυπάμαι, είναι πιο αδύναμος απο σένα.

Με το ζόρι συγκρατήθηκε να μην βάλει τα κλάματα. Ήθελε να φωνάξει στο παιδί της πως έχει κι αυτή ανάγκες, βαθιές ανάγκες κι οχι απλά εφήμερες επιθυμίες.

Ήθελε να της πει πως και τι δεν θα ΄δινε για να αποποιηθεί έστω και για λίγο το ρόλο της ηρωίδας και να αρκεστεί σε ρόλους που μπορεί ν’ αντέξει η γυναικεία της φύση.

Μη θέλοντας όμως να χαλάσει το πατρικό μοντέλο του παιδιού της , μάζεψε γρήγορα τα συναισθήματά της, έσκυψε, τη φίλησε και την καθησύχασε, λέγοντάς της πως όλα θα πάνε καλά.

The URI to TrackBack this entry is: https://didymina.wordpress.com/2010/09/23/900/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Σχολιάστε

