Ακεραιότητα

– Μπράβο καρδιά μου.

– Μπράβο λέμε στα γαϊδούρια, στους ανθρώπους λέμε ευχαριστώ!

– Ευχαριστώ καρδούλα μου, αλλά μου τσακίζεις τα νεύρα. Σου εχω πει ποτέ οτι είσαι υποχρεωμένη να κάνεις ο,τι κάνεις? Γιατί τα βάζεις μαζί μου?

– Δεν τα βάζω μαζί σου, ούτε νοιώθω υποχρεωμένη να κάνω ο,τι κάνω. Δεν ξέρω, δεν ξέρω τι θέλω. Το μόνο που ξέρω είναι οτι δεν θέλω να ζω άλλο έτσι.

– Πως έτσι ρε παιδί μου?

– Τι θα πει πως έτσι? Θέλω ακεραιότητα στη ζωή μου. Όταν είσαι ακέραιος, είσαι κι έντιμος τόσο με τον εαυτό σου όσο και με τους άλλους.

– Είσαι εντελώς χαζό? Είσαι ακέραιο άτομο !

– Δεν είμαι. Άλλα λέω, άλλα σκέφτομαι και άλλα κάνω !!

– Βουτάς στα βαθιά και θα πονέσεις ! Τι ψάχνεσαι?

– Αυτός ο πόνος κάπου σε πάει…

– Τι να σου πω … Μακάρι ν’αντέξεις…

– Δεν κάνω πίσω !

– Σε κατανοώ, αλλά, ώρες ώρες, με βγάζεις απ’ τη ρότα μου! …

The URI to TrackBack this entry is: https://didymina.wordpress.com/2010/09/24/906/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 ΣχόλιαΣχολιάστε

  1. Τελικά ξέρεις τι πήρα απόφαση;Όσο το ψάχνω,τόσο πιο πολύ απογοητεύομαι και μπερδεύομαι.Ίσως είναι και ουτοπία να πιστεύεις ότι όλα μπορούν να αλλάξουν. Ίσως είναι και δειλία,το να μην πιστεύεις και να μην προσπαθείς.Δεν ξέρω.Δεν έχω αποφασίσει ακόμα

  2. @Vany: Όταν η σκέψη ωριμάσει μέσα στο μυαλό μας, έρχεται η καταλυτική στιγμή που η ενέργεια είναι τόσο φυσική όσο η ανάσα.
    Πάντα χαίρομαι τις επισκέψεις σου.
    Χαμογελαστή καλημέρα.


Σχολιάστε

