Πίσω απο τις μάσκες

– Προσπάθησε λίγο ν’ αλλάξεις, θα σου κάνει καλό.

– Δεν σπαταλώ την παραμικρή ενέργεια για να γίνω κάτι άλλο απ’ αυτό που είμαι.

– Αυτό που λές είναι τραγικά εγωιστικό !

– Καλύτερα εγωίστρια και να ξέρω ποιά είμαι, παρά να με ψάχνω ανάμεσα στις μάσκες μου.

– Και σ’ αρέσει να ‘σαι έτσι ?

– Ναι, το προτιμώ γιατί ξέρω ποιά είμαι, κι αν κάτι δεν μ’ αρέσει πάνω μου, θα φύγει μόνο του. Όταν του κρύβομαι πως θα το δω?

The URI to TrackBack this entry is: https://didymina.wordpress.com/2010/09/27/113-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 ΣχόλιαΣχολιάστε

  1. Ένα από τα σπουδαιότερα μαθήματα της ζωής.. πόσοι όμως το περνάμε;

    Οι διάλογοί σου είναι πολύ εύστοχοι!
    Καλή σου νύχτα Didymina χαίρομαι που είσαι πάλι στη γειτονιά:)

  2. @Margo: Θεωρώ πως όλοι κάνουμε την ενδοσκόπηση και την αυτοκριτική μας .
    Χαμογελαστή καλημέρα


Σχολιάστε

