» Η σύζυγός μου»

Εννιά στους δέκα άντρες, όταν λένε «η σύζυγός μου « έχουν την ίδια πόζα : στέρνο φουσκωμένο σαν του πετεινού, και η φωνή στο «μου» ανεβαίνει μια οκτάβα κάνοντας ενα φάλτσο σαματά που κρύβει την ταραχή του οσιομάρτυρα, αλλά , έχει και τον αέρα του πετυχημένου.

Τα μάτια τους ούτε καν βλεφαρίζουν.

Ακίνητα, αετίσια και διερευνητικά καταγράφουν αντιδράσεις.

Αν τύχει να βρίσκεται και ανύπαντρος ή χωρισμένος στη παρέα? Η καλύτερή τους !

Η συμπόνια τους γίνεται τόσο μεγάλη που λίγο θέλουν ν΄αρχίσουν να μοιρολογούν «Όλα τα πουλάκια ζυγά ζυγά, το έρμο το αηδονάκι το μοναχό !!»

The URI to TrackBack this entry is: https://didymina.wordpress.com/2010/09/28/%ce%b7-%cf%83%cf%8d%ce%b6%cf%85%ce%b3%cf%8c%cf%82-%ce%bc%ce%bf%cf%85/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 ΣχόλιαΣχολιάστε

  1. Καλως σε βρηκα! 😉

    Πολυ μου αρεσε ο τροπος που περιγραφεις καποιους βαρετους συζυγους (δε θα ηθελα παντως να τους εχω εγω για συζυγο)
    Ασε που με εκνευριζει και η εκφραση »η συζυγος μου», οπως φυσικα και οσες γυναικες λενε το αντιστοιχο, »ο συζυγος μου»! Πιο καλα δεν ειναι να λενε το ονομα του/της και να ξεμπερδευουν;
    Τοσο ευτυχισμενοι ειναι που καταφεραν επιτελους και..παντρευτηκαν; 😉

    Πολλους χαιρετισμους απο Σουηδια! 😉

  2. @Elva: Καλώς όρισες !!! Κερνάμε γλυκό κουταλιού βύσσινο , φτιαγμένο με τα χεράκια μας και δροσερή σπιτική λεμονάδα !!!
    Κανείς δεν θέλει ενα «τέτοιο» άνθρωπο δίπλα του.
    Την αγάπη μας και μια χαμογελαστή καλημέρα.

  3. Χελιδονάκι έρμο εδώ 🙂 Αυτό με το «σύζυγος-τρόπαιο» κι εσύ «έρμη σαν την καλαμιά’, είναι πολύ εκνευριστικό όντως. Αλλά συνήθως αυτοί οι φουσκωμένοι σύζυγοι έχουν ρίξει κάτι κέρατα, άλλο πράγμα!

  4. @Penthesileia: Καλώς το αποδημητικό !!!
    Την ανεπάρκειά τους θέλουν να κρύψουν , πίσω απο ετικέτες όπως «άντρας αφέντης», «σύζυγος», «οικογενειάρχης», για να αποκομίζουν (υποθετικά) την κοινωνική καταξίωση. Οσο για το κέρατο … δεν ξέρω αν έχουν τα «βαρίδια» να το κάνουν, μικροί, μίζεροι και λίγοι ακόμα και σ’αυτο μου φαίνονται.
    Χαμογελαστή καλημέρα Πενθεσίλεια.


Σχολιάστε

